Jackson Hole part 2

Publicerad 2014-01-21 21:22:25 i Allmänt,

På torsdagen gick som sagt jag och Todd upp tidigt och åkte skidor på morgonen, sen åkte vi på safari för att få se vilda djur. På kvällen mötte vi upp Todds tjejkompis och hennes man för middag som jag skrivit innan. På fredagen blev det skidskola för mig och sen på kvällen gick vi ut och åt på en jättefin restuarang som låg bredvid hotellet. Den var inredd hur coolt som helst som ni ser på bilderna nedan. Sen på lördagen var det dags att åka hem, flyget gick bra, vi fick hänga i Chicago i 3 timmar så det var lite segt. Vi var hemma runt 12 på natten och sen dagen efter mötte jag upp mina tjejor i Philly och hade det lite för kul. HEHE. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela