Jackson Hole

Publicerad 2014-01-13 03:27:00 i Allmänt,

Åhhh vad kul med all respons på min årsresume. Hårt arbete belönas tydligen!!! Som jag skrev så åkte vi igår till Jackson Hole. Sent på fredagen åkte vi till ett hotell som ligger i flygplatsen i Philly, vi skulle upp ganska tidigt så det var enklast så för barnen. Först flög vi till Denver och sedan till Jackson Hole, flygresan gick bra, sov en del så det var skönt. När vi kom fram dock så kom inte min resväska, men jag oroade mig inte så mycket över det då 2 flyg till från Denver skulle komma samma dag. Fick även den senare på kvällen. När vi kom fram till hotellet i Jackson Hole stannade jag mest upp och bara stirrade. Det är så fruktansvärt fint här, helt sinnes. Sitter nu i världens största säng med feta plattTVn på och har precis badat i mitt awesoma badkar. Ja ni hör ju. Sjukt stort är vårt rum och älskar hur man ändå får skidstugekänslan. Ni ska självklart få bilder senare. 
 
Igår kollade vi mest läget, handlade, kollade film och lite sånt. Idag begav vi oss dock ut i backarna, eller jag, Todd och Sarah gjorde. Nate och Joanne åker tyvärr inte skidor. Sarah var lite halvrädd i början då hon ramlade några gånger men efter att hon gått i skidskolan i 2 timmar gick hon mest runt och sa "okay I'm so good at skiing, Hanna I'm even better then you" KAXA lagom tjejen, chilla lite. Ingen är bättre än mig.
 
Jag valde alltså att åka skidor istället för snowboard, hade dock inte stått på skidor på 5 år så var lite halvnervig. När Sarah gick i skidskolan åkte jag och Todd upp i de riktiga backarna och hellluuuuuu skidåkning. Så jävla sjukt, häftigaste jag varit med om. Har dock ingen känsel i benen men fan vad kul det var. Todd är asgrym så det var lite svårt att hänga på honom men en gjorde sitt bästa. 
 
Tar tyvärr inte med mig kameran ut i backarna, idag var det även sjukt dimmigt och halv snöstorm så hade inte blivit så bra bilder ändå (plus att jag glömde kamerasladden hemma hehe). Men ska ta bilder med mobilen när det blir bättre väder!!
 
Bra av dagen: Skidåkningen, assnygga killar och soppan jag åt till lurre.
Dåligt av dagen: Min vurpa (som skedde två gånger på samma ställe) och att jag behövde berätta min vikt för den apsnygga skidshopkillen. 
 
Nu blir det käk!
 
PEACE MÅFFÅÅÅS
 
Eftersom jag inte har några bilder att bjuda på får ni denna som är från Sälen 2011. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-01-13 08:27:23

Åå så bra du har det! Varför sätter ni inte Nate på skidskola också?? Klart killen måste prova, han kan nog bli duktig med tanke på all den energi som finns i den lilla kroppen:) Här hemma har vi kallt idag -10 grader och så har det kommit typ 3 mm snö.. Jag håller på att bli förkyld så jag bombaderar kroppen med massor av nypressade apelsiner nu på morgonen. Ha det bra Hanna och ta hand om dig i backarna. puss puss

Svar: Ja han prövade idag och han hade hur kul som helst!! Fy då hoppas du känner dig bättre snart. Pusspuss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela