jävla dator

Publicerad 2014-01-24 04:31:06 i Allmänt,

Aaaaah får panik på denna skitdator. Ploppar upp massa random fönster när jag ska få upp någon sida, kommer upp reklam överallt med LJUD. Nu kan jag heller inte gå in på kommentarerna på bloggen så kan inte svara på dem. Plus att datorn i sig är hur seg som helst. Vill mest kasta den i golvet. 
 
MEN det kan en ju inte göra. Nu är klockan kvart över tio en torsdagskväll. Blev snow day imorgon med så fick hänga med barnen hela dagen plus att de har elektronikförbud, dvs ingen tv, iPad eller dator så det var ganska segt igår. På kvällen lyckades jag i alla fall ta mig ut för en kaffe på starbucks med Mara. Det är ganska påfrestande att vara hemma inomhus (då amerikanerna tycker det är alldeles för kallt för att gå ut) med barnen i tre dagar, så det var skönt att få komma ut ur huset lite. I helgen vankas det partaj i NY igen, denna gång med Ronja och hennes amerikanska kompis Kallie. Idag hängde jag med Micaéla och vi bokade äntligen en weekendcourse i Washingtos D.C, sååå nice. Som au pair måste man läsa 60 timmar (6 credits) och denna weekendcourse är 4 credits så då har vi bara 2 kvar. Vi åker i början av juni, ska bli askul att få se det vita huset!! 
 
DETTA saknar jag. Arlas perfekta mellanmjölk, mjölken här smakar helt annorlunda och de proppar den med en massa hormoner och kemikalier (där av alla fina finnar en får). Åhhhh mjölk<3<3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-01-24 06:28:18

ARLA MJÖLK <33333

Svar: Jaaaa<333 så avis att du kommer dricka det om typ 1,5 vecka.
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2014-01-25 12:11:50

Stackars Hanna, du skulle ha önskat dig en ny dator av pappa i julklapp.

Svar: Hade nog inte varit så troligt att jag hade fått dock hehe.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela