New York New York New York

Publicerad 2014-01-27 04:32:00 i Allmänt,

Skrev precis värsta inlägget och så bara raderades det. Älskar sådant.
 
Igår fick i alla fall favoritstaden ytterligare ett besök av mig. Undra hur många gånger jag har varit där nu. Tröttnar gör jag då inte. I fredags mötte jag upp Ronja på gymmet och tränade i två timmar, en fredagskväll??? Inte ens det som är chockerande, Hanna sprang på bandet i 50 min. Ni kan nu vakna ur ert chocktillstånd. Sen åkte vi och köpte soppa och käkade hemma hos Ronja innan vi somnade mätta och belåtna. Har blivit en sån jävulsk soppmänniska här, har aldrig varit ett stort fan av det innan men här äter jag det minst 2 gånger i veckan. 
 
Vi gick upp vid åtta och åkte och hämtade Kallie, en amerikansk kompis till Ronja. Ganska kul att få hänga med en äkta amerikan, en får veta the real deal så en säga. Dock har jag fått en sån vidrig amerikansk accent denna helg, ord jag förbrukar för mycket är "yea exactly, awesome, seriosly, no way, are you kidding me, fuck och that's so good" tillägg ett litet stön på detta med. Så fruktansvärt fult, förstår inte grejen att de låter kåta när de pratar? 
 
I ALLA FALL, när vi kom till NY checkade vi in på hotellet Kallie hade bokat, asfint och  hotellfrukost så där lär vi bo igen. Låg bara 6 blocks från Pennstation (där vi går av tåget) så det var skitbra. Sen åkte vi och lunchade på ett ställe som ägdes av Gordon Ramsay så ni kan ju tänka er hur maten var, så jäkla gott. Vi drack även mimosas till med gratis påfyllning så vi var igång tidigt. Sen skulle vi hitta något till mig att ha på mig under kvällen (alltid samma problem) utan lycka dock. Blev fett otaggad och ville mest hänga på hotellrummet och äta choklad, men det gjorde jag ej. Vi gjorde iordning oss och drack vin. Vid midnatt tog vi taxi till Soho där vi skulle till en klubb. Först kom inte jag och Ronja in (Kallie är 21) men efter lite snack med chefen kom vi sedan in. Visade sig att Beyoncé och Jay-Z hade hängt på klubben helgen innan även bråket mellan Rihanna och Chis Brown hade även utspelat sig där så jaaaa ni får cyber-ta-på-mig och känna känidsskapet. Kvällen var sådär dock, Ronja fick i sig lite mycket så vid tre drog jag med henne till hotellet. På morgonen vaknde jag av att Kallie kommer in med hotellfrukost på rummet, mmmmh. Friskade upp Ronjas minne från gårdagen och hon drog täcket över huvudet och ville ej leva mer. Hahahha. 
 
Vi checkade ut vid 12 och drog och åt 1-dollarspizza innan tåget, var hemma vid fyra och stensomnade framför stjärnorna på slottet. Ska kolla klart på detta nu, Lasse<3<3<3. Maria Lundqvist program är dock bäst hittills, grät ca 2 liter. 
 
Hur var er helg mina fans???
 
På HK (hells kitchen).
Ronja och jag gosade lite när vi kom till hotellet.
hahahhaha så jävla klockren bild som förklarar kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela