Nyårsafton

Publicerad 2014-01-06 19:32:00 i Allmänt,

Som sagt så firade jag och familjen tolvslaget på Time Square, vi stog på 5th ave 42nd street runt ett hörn så vi varken såg eller hörde något så det var väl lite misslyckat kan en säga men det var kul att få ha varit där. Efter det mötte jag upp Sofia plus hennes 3 vänner från Wisconsin och Indiana och Micaéla och Elin som hälsade på från Chicago. Höll på riktigt på att FRYSA ihjäl, fyyyy så kallt det var men vi tog oss i alla fall till klubben som vi skulle ut och fira på lite. Det blev väldigt mycket dans och en del champagne och drinkar (det var fri bar, kan inte jobba med detta) hehe, hade himla roligt med mina fina tjejer. Trillade in på hotellet 5 på morgonen så efter 4 h sömn var en väl inte astaggad på livet. Ett av de bästa nyårfirandet jag har haft i alla fall, vanligtsvis brukar jag hata nyår och vill mest sitta och hemma och glo film men skam den som ger sig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela