Sista skiddagen

Publicerad 2014-01-18 02:17:03 i Allmänt,

Åååååh vill verkligen inte åka hem. Har det så himmelens bra här. Idag i alla fall hängde jag på skidskolan igen, hade en ny skidlärare vid namn Peter, hur skön som helst. Det var jag och en kille från Israel som åkte med honom. Hanna fick hoppa upp en grupp, SOM att ni är chockade liksom. Lärde mig ännu mer idag så det suger att vi åker hem imorgon. I slutet av dagen hade Sarah bestämt sig (sen dagar innan) att vi skulle ha ett race hon och jag eftersom hon är sååå mycket snabbare än mig. Super-aupairen som en är lät jag henne vinna. Ångrar det lite nu dock då hon kaxar sönder. "Hanna I'm 7 and you're 20 and I beat you, do you understand how fast I will be when I'M 20??" Okeeeej, du är assnabb. 
 
Enda anledning till att jag vill hem är för att jag saknar mina små tösabitar Sofia och Micaéla. Men de verkar ha det så HIMLA kul utan mig så de kanske redan har glömt bort mig.
 
MVH
Mycket upprörd tjej. 
 
 
Kan ej få nog av denna utsikt
Sarah är redo för vårt lilla race
Hanna är ledsen inför sitt sista åk
Nu sitter en här salongsberusad efter 5 klunkar vin. SKÅL hörrni, är ju ändå fredag. 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-01-19 00:48:00

klart vi inte har kul utan dig. livet är grått och vi har minsann inget vin.

tycker det är bra att du kommer hem nu, du har vart borta för länge

Svar: åh älskling <3
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela