Skidskola

Publicerad 2014-01-15 00:56:00 i Allmänt,

Idag hörrni är det strålande sol och plusgrader, den dagen jag valde att inte åka skidor. Ångrar det lite nu. Men igår i alla fall så var faktiskt jag på skidskola hela dagen, HAHA tänker ni. Men nej det var ingen nybörjarskola utan en skola där man kunde utveckla sin skidåkning, och det gjorde jag verkligen. Berättade ju att mina ben var helt slut, hade en sån jäkla mjölksyra men det fick jag inte alls igår då min skidlärare visade vad jag gjorde fel. Så nu kan jag nog hänga på Todd lite bättre hehe. Idag i alla fall vaknade jag vid halv nio och vinkade av Sarah och Nate till skidskolan, Nate gav äntligen med sig och ville pröva åka skidor idag. Sen skypade jag med Jennifer och mamma och pappa. Hoppade sedan in i duschen, gjorde iordning mig och tog mig ut på en liten promenad. Efter det hämtade jag barnen på skidsolan, Joanne är på spa och Todd är på en helikoptertur. Man åker upp med en helikopter uppför ett berg och åker skidor därifrån så Hanna kirrar barnen idag. 
 
Både Sarah och Nate var ganska trötta när jag hämtad dem, vilket kanske inte är så konstigt då de har hängt i backen i 5 timmar. Nates lärare sa att han hade åkt jättebra skidor och hela tiden sagt "that's what I'm talking about" hahah orkar EJ.
 
Nu kollar vi på världens sämsta film, Todd kom precis hem, knallbrun i ansiktet och sa att det var hur fett som helst. Avundsjuuuuk!! 
 
Här får ni lite miljöbilder från min prommis.
Allt detta är precis utanför vårt hotell.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-01-15 20:16:08

Ser hur härligt ut som helst. Blir verkligen sugen på lite skidåkning!!

Svar: Ja det är så himla fint här!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela