Vad en gjorde i helgen

Publicerad 2014-01-07 03:42:00 i Allmänt,

 
Ja i torsdags var det ju back to life. Gick ganska smidigt då jag visste att helgen låg och lurrade bakom hörnet. Dock blev det snowday på fredagen så då fick jag hänga hemma med barnen, vilket gick bra då de är så söta. Kan inte fatta att jag redan har varit här i 5 månader. Kommer aldrig kunna lämna Sarah och Nate, blä vad jobbigt det kommer bli. Men jag har ju en hel vår och sommar att se fram emot!! 
 
I alla FALL så i fredags skulle jag åkt och träna med Mara och Ronja men jag fick jobba senare än vad jag trodde så det blidde inte så. Jag, Mara och Ronja mötte i alla fall upp Sofia och Micaéla på applebees senare och käkade sen satte vi oss på starbucks och tog en kaffe (livet som underårig). På lördagen sov jag till tio och sen hämtade jag upp Mara och åkte till gymmet där även Ronja befann sig. Sen lämnade jag av Mara, åkte och köpte soppa med Ronja och åkte hem till henne och hängde lite. Hon har världens sötaste värdtjejer, 9 månader, 3 år och 5 år, ska allt få mitt lilla bebismys ändå!! Vid 6 tiden åkte vi och hämtade Mara och Chloe och sedan bowlade vi med 3 andra tyska tjejer. HANNA LEVERERADE på bowlingen, var i chock??? Vann första rundan och andra rundan delade jag en tredjeplats och hade vi lagt ihop poängen hade jag vunnit allt. Fattar ej denna sport. Ena dagen sämst andra dagen OS-guld. 
 
Efter bowlingen åkte jag och Ronja hem till mig och öppnade vinflaskan mor och far skickade hem mig med, vi tände ljus på golvet och låg och snackade skit till två på natten. Fruktansvärt roligt och mysigt. Dagen efter vaknade jag lite senare än Ronja, vi gjorde iordning oss och mötte upp Sofia och Micaéla för att käka brunch på IHOP, så jävulskt gott. Men det blir inge med det än på ett tag, nyårslöftet är att tappa det jag har gått upp sen jag kom hit, ska nog inte bli alltför svårt. Tänker ej se ut som en flodhäst i Karibien. Började därför dagen med 2,5 timme träning, har saknat zumban så det var kul att skaka rumpan lite. 
 
SÅ nu har jag nog uppdaterat er på allt, nu är klockan tjugo i tio och denna ska gå och lägga sig. 
 
PUSS
 

Fick en väldigt rolig gubbe på starbucks, sånt som förgyller dagen lite hörrni.
Ronja är i djup diskussion under vår vinkväll
Detta var alltså vad jag åt i söndags, dog typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela