Beach house coming up!!

Publicerad 2014-07-03 22:24:38 i Allmänt,

Hejhopp!
 
Torsdageftermiddag och jag har redan tagit helg *hör ljudet av en öppnad öl*. Imorgon är det 4th of July, Amerikas största holiday. Det firar jag och Ronja genom att följa med min värdfamilj till deras beach house. Vilket ligger ca 20 min från Atlantic City så vi kommer spendera en del tid där. Kanske en till tatuering? Vem vet, den som lever får se. 
 
Jag ska snart hoppa i duschen och packa det sista, sen hämtar jag upp Ronja vid sex och tutar vidare mot le Shore. Är feting taggad!! 
 
Ha en trevlig helg, kan nog bli en uppdatering i helgen, hare gött hajjjj. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2014-07-04 10:40:08

Ingen tatuering Vännen puss

Svar: Nej blev ingen, sparar den till Hawaii!
hanna ljunggren

Postat av: mamma

Publicerad 2014-07-04 11:41:04

Säger som farmor!! puss och kram

Postat av: mamma

Publicerad 2014-07-04 11:41:05

Säger som farmor!! puss och kram

Postat av: Janne

Publicerad 2014-07-05 07:18:58

Hej Hanna. Vi är också vid vårt beach house😃, Brissund you know. Tyvärr har våra första dagar här varit mest kalla och regniga men igår var det kanon och idag hotar dom med 25 grader och sol. Just nu på väg ner att ta ett morgondopp kl är 7:18. Kram

Svar: Åh vill med till Brissund!! Mindre tråkigt med vädret, tur att det finns grejer att göra på Gotland i alla fall.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela