Game of thrones & Amish Village

Publicerad 2014-07-14 15:39:00 i Allmänt,

HejhejHEJJJJ
 
Måndagmorgon och vad gör jag? INGENTING!!!! Barnen har blivit ivägskickade med mormorn och morfarn då de ska till beach houset tills på onsdagkväll. SING HALLELUJAH Å PRISA GUD *hoppar upp på bordet och gör Chandler-dansen* (vet ni ej vad detta är, googla). 
 
Såååå jäkla gött eller, ledig 3 dagar!!! Dessa 3 dagar ska gå till att göra lite grejer inför hemresan (så sjukt att jag ens kan säga så nu) måste dock ha tillgång till dator, och min som har varit död i ca 2 månader nu så blir det lite svårt, ska fråga Ronny om jag får låna hennes. Läxan måste jag göra med, gjorde inte den i helgen hehehhhh. Vad gjorde jag i helgen då? Jo det ska jag tala om för er mina små grodyngel. 
 
Fredag och jag åkte till campet med Joanne för att kolla på när Nate gick en "fashion show" vet dock inte om det var så mycket fashion i den showen. Sen åkte jag hem, chillade lite och sen kom Joanne och barnen och hämtade mig för lite minigolf. Var hur länge som helst jag spelade det men jag var lika dålig som jag minns i alla fall. Sarah vann fuskpriset. Sen hämtade vi upp mat och käkade hemma innan Micaela kom hem till mig. Vi käkade godis och kollade på game of thrones. Detta gjorde vi halva lördagen med, trots 35 grader och sol ute hehe. Fick lite ångest så vi gick ut och gick i en timme, sen åkte vi hem, drack lite vin och åkte hem till en killkompis för lite partaj. 
 
Söndag och vi gick upp vid nio, gjorde iordning oss och sen tutade vi 1,5 timme mot Amish Village i Lancaster. Besökte som ni hör en Amish by och gick på en tur i ett typiskt Amishhus. Såg en massa Amishmänniskor på vägarna med, i häst och vagn. Tycker mest den religionen är ganska knepig men intressant att få se hur de lever. Sen viskade en fågel i vårt öra om en stor outlet 10 min ifrån byn, spenderade nog 3 timmar där. Blev mest träningskläder för vår del innan vi satte oss på Texasbar, käkade revben och kollade slutet på VM-finalen. Bajstyskland. 
Vi kom hem runt 8 och då stannade Micaela för ytterligare ett game of thrones-avsnitt. 
 
Nu ska jag hoppa i mina nya träningskläder och åka till nacet och kötta lite. 
 
PÖSS
 
Nate levererade i sin blixtenpyjamas.
Game's on!!
HAHA märkte nu att det står intercourse??? Happ, vill ni ha intercourse går ni till vänster.
Visst skulle jag passa som en amishbrud???
Ca de godaste revbenen jag ätit.
Bästa Miccis!!!
Opsss. Allt på rean dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela