Long Island baby

Publicerad 2014-07-25 18:46:00 i Allmänt,

HEJHEJHEJ
 
Nu sitter denna på tåg till NY, ENSAM. Inte hänt innan. Ska ju på kurs på Long Island i helgen så Abby körde mig till Hamilton (tågstationen) och jag hoppade precis på tåget. Veckan har varit bra, jävligt varm dock. Hade över 40 grader i onsdags, den dagen jag och barnen valde att gå ut och spela minigolf, Abby följde även med. Herrejäääävlar vad det lökades, stackars söta lilla Nate det bara rann om honom och han såg i princip svimfärdig ut, vi hoppade över typ 6 banor och köpte glass istället, då var de nöjda. 
 
Igår drog vi på bio i en iskall biosalong, vi såg Planes, fire and rescue, den var svinbra!! Barnen har ju haft camp från 9-12 så det enda jag har hunnit göra är att åka till nacet och träna, försöker gå all in nu innan resemånaden. 
 
Nu ska jag lyssna färdigt på fredagspodden med Hannah och Amanda. Hörs nog i helgen om jag inte hittar någon mate att hänga med på kursen, forever aloneeeee. 
 
KRAM
 
Haha juste, skypade med familjen från mitt rum förra fredagen då Todd har fått ny tv och kan nu mera skypa från deras 52 tums tv. Nate skrattade så han höll på att kissa ner mig, tänk er mitt ansikte, närbild på en 52 tummare, tyckte Nate tydligen var väldigt kul. 
Lite tubebilder från förra veckan!! 
Lagade episk middag till familjen i onsdags, så himla asgott. Tyckte tyvärr inte barnen. Surprise. 
Bio!!!
Selfie från tåget, tänkte att ni ville se hur jag såg ut liksoMMMM. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela