Ny tatuering!!

Publicerad 2014-07-08 01:42:00 i Allmänt,

.....SKOJA 
 
Nej tatuering blev det inte, en massa sol och bad och tivolibesök blev det istället. Vi kom ner runt 8 på torsdagen, då vankades det grillad kyckling med sallad. Joannes syskon var där med deras respektive plus barn. Har blivit så fruktansvärt bortskämd denna helg, megafrukostar, goda middagar och gott vin. Ronja tyckte det var som att bo på hotell och det håller jag helt med om. Vaknade upp på fredagen i halv storm, blev pannkaksfrukost och sedan åkte vi in till Atlantic City för lite regnshopping. Klarnade upp mot kvällen så det blev BBQ med familjen och sedan begav vi oss ut på en promenad. 
 
Lördagsmorgonen väckte oss med strålande solsken så det blev en dag på stranden och några dopp i det iskalla havet. Kvällen kom och de hade flyttat fram 4th of July fyrverkerierna till lördagen pga regnet i fredag. så vi käkade pasta med rödvin (jaaaa jag har börjat gilla rödvin, VEM ÄR JAG) och kollade fyrverkerier. Sedan åkte jag och Ronny till Ocean Citys boardwalk och gick på tivoli, löjligt kul. Kom hem vid midnatt och kollade på The Green Mile.
 
Söndagen bjöd också på solsken, då lagades det voffelfrukost, rullade sedan ner till rummet. Vi hade lite dåligt samvete efter allt ätande så vi drog ut på en lång löprunda, vi sprang till boardwalken och när vi kom fram var vi (mest jag) helt slut då det var 35 grader ute också och vatten tog vi inte med oss så jag satte mig ner lite för det börja snurra till i huvudet på mig, då kommer sötaste gubben fram och ger mig hans vattenflaska då han tyckte att det såg ut som att jag behövde den haha. Sen går han in och köper en till vattenflaska till mig och Ronny, SÅ SÖT. Människor<3 
 
När vi kom hem igen gick vi till stranden och la oss vid Todd och barnen och byggde sandslott. Sen gick vi tillbaka till huset och lekte i poolen, på kvällen bjöds det på pizza och sen åknte jag och Ronny hem. Vi hamnade i en del trafik men satte på massa gamla godingar och vevade ner rutorna så det var inte så jobbigt ändå. 
 
Jävel vad långt detta blev, och då skriver jag alltid allt från mobilen med, FÖRSTÅR NI VAD JAG GÖR FÖR ER SKULL. 
 
Nu ska jag käka middag, PÖSS. Hoppas ni hade en bra helg. 
 
Här kommer en drös med bilder!!
 
Amerikansk frukost någon??
Atlantic City baby
Vårt beach house är det i mitten med flaggor hängandes på balkongerna. 
Vi blev uttråkade och spådde varandra, ca 10 år sen man gjorde det. 
Kristi fyllde 39!!
Vi tycker det är kul på tivoli. 
Mina pluttar och jag för 2h sen, ska jag lämna er om en månad???
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-07-09 17:33:35

Vilket jobbigt liv du har Hanna😉😘

Svar: Visst haaaar jag
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela