Packa??

Publicerad 2014-07-28 04:47:00 i Allmänt,

Hemkommen från Long Island, svinnöjd med kursen och väldigt glad att jag träffade Julia, kändes som om vi hade känt varandra i 10 år, sög att säga hejdå. 
 
Just nu ligger jag i sängen med tända ljus i rummet medan hela huset skakar av åskan som pågår utanför. Börjat packa har jag gjort med, jag fick faktiskt en resväska av Joanne och Todd. Den var sönder i handtaget så de skulle slängt den annars. Hur bra som helst för nu slipper jag köpa en till. Jag har packat allt som jag verkligen inte behöver nu eller till resemånaden, dvs mest vintergrejer. Packade allt i vakumpåsarna men har inte använt dammsugaren än, ska bli spännande och se hur detta går. Gueee är så jävla knäppt hela grejen, satt liksom för ett år sen och packade i mitt lilla rum i Sverige för ett år i USA och nu packar jag ihop dubbelt så mycket grejer i mitt stora rum i USA för att åka hem??? Förvänta er ett fett blödigt inlägg inom 2 veckor. 
 
Är sjukt taggad för semester för övrigt!!! Bara jag Micaèla, Californien och Hawaii, mmmmhhh. Hawaii har liksom varit en dröm sen jag hört pappas historier om den ön då en bara var en flicka. 
 
Nu skall denna sova och ladda för näst sista vecka som au pair, FOREVAAAHHHH. 
 
Cupcake time!!
Här förebereder jag och tysk tjej inför redovisning
Och såhär såg min och Julias konversationer ut under lektionerna. 
Japp, 24h med mig och jag följer med på toan, var sig en vill eller inte. 
Det kostade dock:(:(:(:(
Samlar på quarters, vill ha en från varje delstat, har bara hälften hittills så en får jobba hårt på resemånaden. 
Kaoz mannen 

Kommentarer

Postat av: Elin aka "Fluffis" ;)

Publicerad 2014-08-11 05:09:15

HANNA! Nu var de på tok för länge sedan jag kommenterade nått här på din blogg. Men själv suger jag ju arsle på att blogga....ehm! Skärpning!!. Meeeen tänkte säga att jag också samlar på quarters ;) haha Tyckte de va lite kuuuul sådär! Hoppas allt är bra med dig annars! PÖSS

Svar: Haha HEJ ELIN. Ja du har varit lite seg på uppdateringen det senaste;) vad kul, jag har två kvar fortfarande, hoppas jag hittar dem!! Puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela