Skriver från dator

Publicerad 2014-07-16 20:20:03 i Allmänt,

Jappppp tänk för att jag gör det, första gången på 2 månader. Aaaaah älskar ljudet av knapparna. Tyvärr inte min dator utan lilla Miccis har lånat ut hennes till mig, TACKTACKTACK!!
 
Det är onsdag och jag sitter nere i vardagsrummet och försöker göra klart läxan. Tydligen behövde kvinnorna vara historiska, de måste typ alltså ha dött. Så nu har jag jämfört Marilyn Monroe och Astrid Lindgren ganska kul jämföring, men trot eller ej de har lite likheter. Vet dock inte vilka andra två jag ska välja, tips godtas gärna!!!!
 
Vad jag har gjort mina tre lediga dagar då, jo i måndags somnade jag 3,5h på dagen, fattar inte VARFÖR jag är så trött hela tiden för. Skulle på riktigt kunna sova hela dagarna, huvudvärk har jag i princip varje dag med. Vet inte om jag inte är van vid denna värme och luftfuktighet eller vad det är. Utomhus går knappt att vara då det är så himla varmt, känns knappt som att man får luft då det är så fuktigt. Mötte upp Ronny på nacet senare och köttade lite, sen åkte vi till Corner Bakery, åt middag och snackade goja, det är aldrig en tyst minut i vårt sällskap. Igår gick jag upp vid halv nio, åkte till Micaela i spöregnet och kollade klart på Game of Thrones andra säsong, såååå bra. Vid sex tiden åkte jag hem till Abby, tränade i hennes hemmagym (hon som bor i ett freacking mansion), käkade middag och pratade en massa med hennes svinroliga värdmamma. Åkte hem med endast ett lyse som fungerade på bilen i spöregn, åska och blixt, har väl varit med om roligare hemfärder. 
 
Idag skulle jag sova ut, men vaknade av att de i princip gräver upp hela vår trädgård, de ska göra om en massa här utanför. Gjorde frukost och satte mig med läxan och sitter nu fortfarande här. Ska ikväll gå på X-train och löka lite. Om denna huvudvärk hade kunnat tänka sig att gå över. Barnen kommer hem ikväll så imorgon är det back to normal, men så är det ju helg nästan direkt så en klagar inte. Inga planer för helgen än, Todds mamma fyller år på lördag så funderar på att följa med dem på lite kalajs.
 
Nu skall det göras lunch och fortsätta med läxan, pusspusspusspusspuss. 
 
Snart ett år sen vi tyckte vi var så yoliga så att vi köpte en yolo-keps. Snart ska vi yola sönder L.A, San Fran och Hawaii baby!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela