Tres weeks

Publicerad 2014-07-22 02:25:35 i Allmänt,

Vart det måndag, ny vecka nya möjligheter!!! Carpe dieeemmmm. Bara tre veckor kvar i lilla Pennsylvania, sedan åker la vi till Los Ängeläs, San Fran och Hawaii. *Lååååt mig känna er avundsjuka*. 
 
Helgen bestod av huvudvärk, Abby, utgång och köp av scrap booking. Jo en ganska bra förkortad förklaring på min helg, mer får ni inte. Är inte jätteintressant. Nu har barnen lacrosscamp och de går bara halvdagar 9-12 så de får jag hänga med hela dagarna. Idag hann jag åka och träna X-train snabbt innan jag hämtade barnen. Vi drog hem, käkade lunch och sedan drog vi till nacet och badade. Just, i fredags på dagen drog jag till Abby och så åkte vi och tubade i floden som rinner genom Newhope enda till New York tror jag. Man får hyra sånna ringar, åka en gul skolbus upp för floden och sedan blir man avsläppt, hoppar i sin ring och slänger sig i vattnet. Skitkul var det, gick lite långst ibland men annars var det svingött, såg en massa sköldpaddor gjorde vi med. Hade en sån vidrig huvudvärk i fredags så jag kunde inte göra någonting på kvällen, gick och la mig direkt när Joanne kom hem och tog över. Funderar på om det skulle kunna vara min visdomstand som har börjat komma upp som orsakar huvudvärken, någon som vet om det kan vara så??? 
 
Nu måste jag egentligen gå och duscha håret pga väldigt flötigt, men orkaaaaar inte. Tänker glo bachelorette istället, sånt himla kvalitetsprogram. 
 
Hoppas ni har haft bra helg och har fet semester för er som har det!!
 
Pöss
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-07-24 09:17:08

Är det tanden så borde du ha ont i den också.

Svar: Ja men läste att man bara kan få huvudvärk med, vissa får i munnen andra i huvudet. Don't know men huvudvärken har varit bättre denna vecka!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela