8-årstrots, finns det?

Publicerad 2014-06-27 05:31:00 i Allmänt,

Hejhejhejhejhej
 
Torsdagkväll redan???? Fan vad sjukt. Har alltså 6 veckor kvar som au pair, 9 veckor kvar tills jag sitter på ett plan hem till Sverige. DET är sjukt. Efter denna dag är jag väldigt glad över att åka hem, det var jag inte efter helgen, men nu är jag det. Fy fan vad min värdtjej kan vara elak. Hon säger saker som jag aldrig trodde en 8-åring kunde säga. Ville på riktigt lägga mig ner och gråta idag. 
 
Jaja, helgen då? Jo det blir ett sista besök (kanske ett till) till NY på lördag, vi ska nämligen se Avicii spela i Brooklyn. Ska bli skitkul, är väl inte värsta Avicii-tjejen men en jäkla konsert måste jag ha gått på innan jag åker hem, svensk dock men ändå hehe. Avicii är väldigt stor här faktiskt, när folk frågar om vi har några kända artister i Sverige och vi säger Avicii är deras reaktion typ "WHAT, is Avicii from Sweden???? Man that dude is awesome". Han spelas ofta på radion med, ska bli kul att se honom i NY!! 
 
I tisdags var jag och barnen på nacet hela eftermiddagen och badade, Nate var helt vild i poolen. Vanligtvis gillar han inte så mycket att vara i poolen men nu hoppar han från kanten och vill att jag ska kasta honom och grejer, svinkul för mig då en älskar att bada *gör bomben i barnpoolen*. Igår chillade vi bara och idag drog vi över till Robin efter deras summercamp för mer poolbad. Klockan var sex på kvällen och solen stekte lika mycket då som den gör 12 på förmiddagen. 
 
Igår slutade jag ganska tidigt för omväxlingens skull så då gjorde jag något jag aldrig skulle gjort i Sverige. Gå på bio själv. Har läst en bok som heter "the fault in our stars" så ville verkligen se filmen. Let's säga detta, de kunde moppa golvet efter mig. Haha fyfan vad jag lipade, sååå sorglig. Så börjar man tänka på allt annat och blir ännu ledsnare. Världen är så orättvis. Varför får vissa cancer och varför överlever inte ens hälften? Cancer suger. Världen suger. 
 
Så nu ska jag vakna upp på bästa humöret imorgon och inte låta Sarah förstöra min dag. Heja mig.
 
Ronny och hennes GOSUNGE. Vill äta upp henne. Ungen alltså. 
Japp får betalt för detta. 
Åkte till nacet ikväll och fick visdomsord från Ronny, fan vad den tjejen är bra. Vad ska jag göra utan dig??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela