BBQ

Publicerad 2014-06-02 21:25:30 i Allmänt,

Hejhejhejhejhejhejhej
 
Nu vet jag vilka som läser här, vad braaa, tack för kommentarerna. Så vart var vi senast? Lördagskväll. Hade jättetrevligt med värdfamiljen, drack massa vin och Todd och Nate började dansa haha så söta. Jag köpte presentkort för en massage till Joanne, hon blev jätteglad! Somnade vid ett någon gång och vaknade pigg (lite bakis) vid nio och drog till NACET direkt för träning, sen kom Ronja och Kallie för lite chill vid poolen. Vi blev sedan inbjudna på BBQ så dit drog vi på kvällen, hade hur kul som helst. Vi stannade där över natten och Hanna rullade in lagom till en skulle väcka barnen. Braaaa jobbat Hanna. Joanne skrattade mest åt mig när jag kom hem. Söndagar är så underskattade. 
 
Nu snart ska jag hämta barnen, är 30 grader och sol ute så vi ska nog leka utomhus lite. 
 
Blev mer poolparty mot slutet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela