FÄRDIG!!!

Publicerad 2014-06-01 02:18:00 i Allmänt,

Skrek man när man var 4 barre och ville bli torkad i rumpan av pappa. Men det vill jag inte idag, detta är ett annat färdig. Var hos Micaèla hela dagen idag och gjorde färdigt läxjäveln till weekend kursen, 13 sidor blev den 13 SIDOR!!!!!!!!! Så sjukt. Joanne och Todd skrattar bara åt hela grejen för de tycker att den verkar så absur. Men nu är den gjord i alla fall!!! 
 
Igår efter att jag suttit med läxan ett tag åkte jag hem till Ronny och tog ett nattdopp i hennes pool. Lite kallt men uppfriskande (HAHA vem är jag?). Idag är det Joannes födelsedag så vi ska käka middag snart. De firar inte födelsedagar så stort här (förutom barnen då såklart) ingen sång eller frukost på sängen men vi ska nog äta tårta efter maten (som är take outs för omväxlingens skull HEHE) det blir indiskt så jag klagar inte!!!! Har inte ätit det på jättelänge. Imorgon ska det bli fint väder så jag ska ta mig in till NACET och träna sen ska jag banne mig ligga vid poolen hela dagen. Jävel vad gött det ska bli. 
 
Hur mår ni alla där hemma? Känns som om jag bloggar till mig själv, ingen aning vilka som läser här längre, förutom mor och far typ (som btw inte hört av sig på ca 3 veckor mvh sårad dotter). 
 
Har inte ens skypat med någon hemifrån på aslänge. Sofia? Jennifer? Mikaela? SKYPE NÅGON???? Okej erkänner att jag typ inte haft tid heller. 
 
Nu blir det käk!!! 
 
Det här är vad jag och Robin målar på, blir jättefint. 
Här är fina Robin, världens bästa granne!!!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-06-01 09:58:45

Pappa läser i alla fall 😉. Har försökt ringa dig på Skype några ggr men du svar ju aldrig. Ring gärna idag om du har tid.
Puss

Svar: Vad braaa. Japp Skype i veckan låter bra!
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-06-01 10:11:02

blir nog lite sårad här, jag älskar ju din blogggg. Och skype så snart du har tid, tell me time and place and i'll be there <3333

Svar: Neee inte bli sårad. Jaa i veckan??
hanna ljunggren

Postat av: Cajsa

Publicerad 2014-06-01 19:20:56

Jaaaag läser med:)

Svar: Åh vad kul Cajsa, hoppas ni mår bra!:)
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2014-06-01 20:55:05

Din favvofaster läser också, men har tillbringat en vecka i Toscana😊 vingårdar,bergsbyar, hav o sol🌞
Imorgon tillbaka till verkligheten.
Puss o kram

Svar: Haha naw, vad bra!! Åh såg så härligt ut på fb, hoppas ni hade det bra.
hanna ljunggren

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-06-01 21:23:19

Hej. Tänkte bara säga att jag inte läser. Hejdå

Svar: GÖR DU VISSTEEEE
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-06-01 22:19:39

Säger som alla andra: JAG LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG - och det är så roligt. Har också försökt nå dig via skype men du svarar ju aldrig! puss och kram

Svar: Haha men du kan ju inte bara ringa du får ju fråga om jag kan först!
hanna ljunggren

Postat av: Aggebagge

Publicerad 2014-06-02 18:51:44

Jag läser ofta!'!!!!!!!

Svar: Men åh aggebagge, det visste jag inte vad kul!!
hanna ljunggren

Postat av: ellen

Publicerad 2014-06-03 07:26:12

JAG LÄSER MEEEE:)

Svar: Haha ååh vad kul, LÄSER DIN MED!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela