Avicii och kulturell

Publicerad 2014-06-30 19:37:00 i Allmänt,

Måndag och jag kickade igång denna vecka med dubbelpass. Först x-train på en timme och sen zumba efter det, ligger nu död på sängen. Men gött var det!! 
 
Såååå i fredags då behövde jag endast skjutsa barnen till summercamp och sen var jag ledig resten av dagen. Drog till nacet och solade med Kallie, den åkte jag hem snabbt, bytte om till träningskläder och mötte upp Ronja för en powerwalk. Kvällen var lugn, chillade lite på nacet och hängde med folk. Vaknadr runt tio på lördagsmorgonen och gick ner och gjorde frukost, packade sedan lite grejer och drog till Ronny och badade i hennes pool. Sen begav vi oss till NY. Kubbade jävel för att hinna med tåget men missade det självklart. Åkte en sista gång till Williamsburg (vill gråta) och drack vin på vårt favvoställe med våra favvoservetriser Alex och Darious. Begav oss sedan till The Barclay center i Brooklyn, tog hundraelva subways fel men kom tillslut fram där Micaela och hennes kompis Sofia som hade väntat ett tag på oss hehe. Avicii kom ut runt halv tio och jävel vad en fistpumpade. Svinkul. Dock körde han bara Levels i ca 20 sek, liksom den låten jag såg fram emot. Sen skulle vi ta oss hem, haha vill inte ens gå in på det, låt oss såga att tåg har inte varit vår grej denna helg. Var så jäkla nära på att missa sista tåget hem, då hade vi fått hänga på tågstationen i 4h men med mitt dramatiska beteende så hann vi!! 
 
Var inte hemma förens halv fyra så jag vaknade inte förens halv ett dagen efter. Jag och Ronny åkte och käkade pannkakor i Newtown sen drog vi till nacet och åkte sliden med hundra 8-åringar. Sen du lilla farmor var jag och Ronja lite kulturella, vi bestämde oss för att åka och se på en outside theatre (utomhus teater heheh). Det var huuuuur mysigt som helst och teatern var svinbra. Det hade du gillat farmor!! Ska försöka ta med barnen dit, dock är de bara på helgerna. 
 
Nu ska en ta en powernap innan jag ska åka och hämta barnen. 
 
PÖSS
 
Ronny vid utomhusteatern!!
Det höll på i 2h så det hann bli mörkt, massor av fireflies som lyste upp, glittrade i hela skogen. 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-07-01 07:09:50

Expressen skrev att Avicii ägde NY, stämmer det?

Svar: Jo det får väl en säga att han gjorde.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela