Midsommarhelg

Publicerad 2014-06-23 04:43:00 i Allmänt,

Hallå nu är storbloggarn tillbaka!!!
 
Vilken helg, midsommarafton var hur kul som helst. Det blev bara jag, Abby och Ronja som käkade lax, potäter, och jordgubbar med glass till efterrätt hemma hos Ronny. Hur gott som helst, vi sjöng snapsvisor på engelska (snapsen bestod av sambuca) och jag gjorde en episk sangria på vitt vin, mmmmmh. Vi begav oss sedan till Newtown och gick ut på en krog som heter black horse (låter farligt jag vet) där i princip alla gick fram och frågade om våra midsommarkransar vi hade gjort. Midsommarkransarna gav oss grattis öl från bartendern och en massa härliga människor som ville hänga och diskutera massa svenska idrottare. Där det skall tilläggas att Hanna kan ca ingenting. Blev tyvärr liiiiite för mycket av det goda så vi begav oss hemåt efter några timmar, Ronja ville dock sova kvar på gatan hahah. Hanna sov på Ronjas badrumsgolv, så bra mådde jag. Haha usch, aldrig varit så bakfull i hela mitt liv, låg hela dagen och kunde inte röra en fena, försökte jag äta något kom det bara ut igen. Bläää. Har ungefär en sån fylla om året så det är gött att jag har den avklarad nu halvvägs in på året. Nu fick ni veta det med. Kvällen på lördagen åkte vi till nacet, de hade liveband så vi låg på varsin solstol med handduk virad runtom oss, käkade pommes och snackade skit med vår nyfunne vän Josh. Sen åkte vi hem och somnade framför Pearl Harbor. 
 
Förra veckan bestod av en massa träning, jobbade faktiskt inte så mycket vilket var skönt speciellt då de kommande två veckorna kommer vara jobbjobbjobbjobbjobb. Ser inte fram emot det, därav min fruktansvärda söndagsångest. Börja få en massa ångest av att jag ska åka hem snart med, vill verkligen inte. Har träffat så himla mycket roligt folk och det känns som om jag är på semester typ hela tiden. Har varit 35 grader och sol hela veckan så min bränna kan jag inte klaga på. Så ska jag hem till bajsBorås?? Aae fyfan. Vet ju exakt hur det kommer vara, sitta på 404:an in till stan, jobba, träna gå ut på äckelX&Y. Nej jag kommer hem i 2 veckor sen packar jag mina väskor direkt och drar på nya äventyr. Det tänker jag göra. Ska ba råna en bank först. 
 
Ronjas goa mamma hade skickat all midsommardekoration, såååå söt, tack Susanne!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-07-04 13:06:11

Var ute på xoy när jag var hemma. Asså säger bah; blööööö

Svar: Lideeeeer med dig
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela