Picsss

Publicerad 2014-06-12 20:10:00 i Allmänt,

Bättre sent än aldrig men de flesta av er har ju fb och där har jag redan lagt upp Washingtonbilderna. 
 
Igår hade Nate skolavslutning så jag var med familjen och kollade på honom när han och hans klass sjöng, sååå söta. Sen skypade jag med Sofia och med den nya au pairen och hennes pojkvän (???). Haha hon är jättetrevlig, väldigt exalterad. Har varit så fruktansvärt taggad på träning denna vecka, har tom blivit dubbla pass en dag. Kommit massa mumsiga studentkillar till nacet nu med så en har något att kolla på när en är där heheh. Har blivit bad i hot tuben varje kväll med Ronny med, har tyvärr varit dåligt väder hela veckan men fortfarande varmt. Helgen blir lugn, blir nog en del NAC-häng då det ska bli superväder. 
 
Nate drog till beach-huset efter skolavslutningen med Joannes föräldrar så jag har bara Sarah dessa dagar. Sarah slutar skolan på torsdag nästa vecka så då börjar mitt underbara sommarschema....... Kommer jobba över 10 timmar varje dag. Göööötttttt. 
 
Här kommer bilder! 
 
Le Capitol
Hanna och vita huset
Träffade två andra svenskar, Vendela och Viktoria till höger om mig.
Abraham!!!
Ronny var redo för plugget
Nate gosade i min myshörna innan skolavslutningen
Sötaaaa!! (Visst ser morfarn ut som Clint Eastwood???) 
Hanna lökade på gymmet igår

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-06-13 19:40:48

Tänk vad mycket du har varit med om det här året fortsätt att njuta av de sista månaderna och farfar och jag önskar dig en glad midsommar om knappt en vecka

Svar: Ja verkligen, det ska jag göra!! Hälsa farfar och Musse från mig och ha en toppen midsommar!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela