2 veckor

Publicerad 2014-03-27 02:53:00 i Allmänt,

Bara 2 veckor kvar tills jag och Nate beger oss till Disney World med morföräldrarna, ska bli svinkul!! Sen kommer Miccisen på fredagen och då blir det Disney kryssning för fulla muggar. Micaéla är på Disney World nu med hennes värdfamilj så hon kommer redan ha upplevt det. Veckan har varit ganska jobbig hitills, barnen har inte lyssnat alls och jag får vara den tråkiga au pairen som säger "do your homework, don't do that, go and take a shower, hurry we need to go" osv. De har ju väldigt mycket att göra dessa två barn så det är ett väldigt tight schema. Känner mig som världens sämsta au pair, vill vara den roliga au pairen de alltid kommer komma ihåg. Jaja, får hoppas på att vi bara har en dålig vecka. 
 
Har varit så fruktansvärt trött nu det senaste med, har tagit en nap på 1-2 timmar varje dag på dagen denna veckan. Tror det är den lilla sömn jag fick i Mexico som slår tillbaka nu. Gud vilket peppande inlägg detta var, men det kan inte vara solsken varje dag!! 
 
Imorgon ska jag träffa Abby på dagen så det blir ingen nap då inte, blir nog en lunch någonstans. Ska vakna upp och vara aspepp imorgon, lovar!! 
 
Här har ni min lille ballong, visst är den söt? 
Juste, igår var vi på konsert jag och barnen, Joannes mamma som sjöng och gick modevisning, hur gulligt som helst! 
I måndags lekte vi födelsedagakalas och hade disco. 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-03-27 09:25:44

<33333

Svar: :(((
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela