6 dagar

Publicerad 2014-03-06 16:04:00 i Allmänt,

Torsdagmorgon, barnen är skjutsade och jag sitter här med en kopp kaffe. Inväntar Micaéla och sen ska vi till Doylestown för lunch med australenaren Abby. Bara 6 dagar kvar till Mexico nu, så jävla PEPP på det eller. Har för övrigt kört stenhårt nu med träning osv inför Mexico, tränat 5 dagar i veckan, ersatt frukost och lunch med två shakar istället och INGET onyttigt. Hitills har det gått bra så jag har gjort det jag har kunnat göra. Nu vill jag bara ha en strand, en öl och musik, då är jag lycklig. 
 
Har inte hänt så mycket speciellt i veckan, igår satt jag ute i solen med Mara hela dagen och brände näsan. Den ni. Välkommen vår. Lär väl dock komma snö typ imorgon. Nej men ärligt, tror vi börjar lägga vintern bakom oss nu, ska bli 15 grader i helgen så förhoppningsvis *tar fruktansvärt mycket i trä*. I helgen ska jag bara ladda upp jävel inför Mexico så blir lugnt, ska bli fint väder så blir nog lite promenixer. Åhhhhh är så taggad inför våren och sommaren hörrni, har så himmelens mycket att se fram emot. Mexico, skydiving, Karibien, Mexico igen, Chicago, AMANDA KOMMER, massa NY, Washington, sen RESEMÅNAD. Baaaaaah helluuuu summer. 
 
Ja såhär kul blir det när jag inte har något att blogga om så sluta tjata. 
 
Hittade min bilddagbok för örvrigt, throwback thursday på denna..................
 
............
.........................
 
 
 
Valfri psykolog får gärna göra analys på min tonår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela