HelGGG

Publicerad 2014-03-31 05:34:00 i Allmänt,

Jag vet, mina rubriker är så fruktansvärt påhittiga. Men ni kommenterar ju inte sååååå då är vi even. Hih. 
 
Söndagkväll, eller natt klockan är fan kvart över elva. Jag ligger i sängen mätt som aldrig förr, fyfan vad jag har käkat denna helg. Bläää. Men så värt. Nu blir det dock stenhård träning och kost inför KARIBIEN, fatta att vi snart är där? Kändes som igår att jag skrev på bloggen att jag skulle dit. Tiden går alldeles för fort hörni. I fredags i alla fall så åkte jag och Ronja till downtown New Hope för att hänga lite, var värsta sommarvärmen ute så vi satt på uteservering klockan 10 på kvällen. Vi fick se att New Hope har värsta utelivet, sjukt mycket folk var det. Men underåriga som vi är åkte vi hem nyktra klockan 12. Jag var svintrött så jag slocknade direkt när jag kom hem. På lördagen drog jag och Ronja till gymmet vid 1-tiden och hängde där i TVÅ TIMMAR, jag vet, orkar inte med vår hurtighet. Skall tilläggas att jag åt 100 gram marabou till frukost (TACK MAMMA FÖR PAKETET). 
 
Vi tutade sedan vidare hem till Ronja för hennes lilla värdbarn fyllde 1, hon är så jäääävla söt orkar inte ens. Får tyvärr inte lägga upp bilder på henne men tänk er en liten brunögd brunhårig skitunge med världens gosigaste mage. Hennes två andra värdtjejer (3 och 5 år) är också helt underbara. 1-åringen fick en så kallad smash cake och götta i sig, hon hade choklad precis överallt haha. Sen åkte jag och Ronja hem till mig, snackade skit och åt godis. Idag (söndag) hämtade vi upp Mara och Micaèla och åkte och lunchade på IKEA, mmmmh svenska köttbullar<3<3<3 Jag och Ronja åkte hem till mig, Ronja somnade i två timmar (inte jag!!!!!) och sen mötte vi upp Kallie på applebees och åt tills vi spydde. Det var min helg det. VAD HAR NI GJORT?:D kommentera och berätta nu!!!!
 
Ska för övrigt vara hemma med en magsjuk tjej imorgon, mmmmmh. Lovar, dagen innan Disney World kommer jag ligga hemma vid toaletten och spy, alla i familjen har haft det förutom mig nu. Vill inteeeeeee. 
 
PÖSS, godnatt. 
 
Juste i fredags gick jag och barnen hem till grannen och hade play-date med en massa andra, barnen fick kolla på frozen och jag fick dricka vin och snacka skit med tre 40-åringar, hur kul och trevligt som helst. 
Fina Ronjisen på uteserveringen
Birthdaygirl!!! 
 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-03-31 17:03:34

Låter som en riktigt bra helg snyggovich!<3 själv har jag haft en megalugn helg men vi har haft sjukt bra väder så har solat & pluggat på en och samma gång... Har gått sådär!;) i söndags var jag i Varberg och åt årets första tre toppar glass! Polkagris & salt karamell doppad i varm choklad!!;) mmmmmm den var riktigt bra! Saknar dig och tänkte tanken häromdagen att om jag inte hade kommit in i Göteborg hade jag varit hos dig för någon vecka sen nu..... Längtar till du kommer hem vännen. Vardagen är inte lika rolig utan dig!!! Love uuu big time! Så avis på Karibien btw..... Orkar inte hur bra du har det!! Haha, PUSSSSS!!

Svar: Haha åh enda som ger mig en utförlig kommentar om helgen, vad glad jag blir!!! Låter som en helt okej helg, minus plugget;) jag veeet hade varit så sjukt nice. Men vi ses om 5 månader!! Saknar dig massor min fina Jennifer<333
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-04-03 21:04:09

jag kan kommentera mer om det fanns mer nya inlägg.. saknar diiiiig

Svar: .....
hanna ljunggren

Postat av: Chose

Publicerad 2014-04-05 00:47:09

Idag har jag tvättat håret för första gången på 6 dagar. Applåd. Tack för mig

Svar: <3<3<3
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela