Måndag känns som söndag

Publicerad 2014-03-10 17:44:00 i Allmänt,

Hejsannnnnn. Idag är det måndag, endast 2 dagar till Mexico, can I hear a WOOOPWOOPP?? Fett taggad. Står dock att det ska regna på onsdagen när vi kommer dit, typ deras första regn på ca 2 månader. Vill gråta. Nej men kommer nog inte ha problem med att hitta på något annat. 
 
Skjutsade Sarah till bussstoppet imorse, åkte hem igen och somnade i 3h. Hehehee. Nate är sjuk så Todd tog med han till doktorn imorse så nu har jag bytt av honom och hänger med Nate i soffan och blir hostad i ansiktet ca 10 ggr i minuten. Dränker mig numera med handsprit. Har inte varit sjuk på 7 mån (vilket är ett under för mig) och fan ta världen om jag skulle bli sjuk nu. 
 
Helgen har varit lugn, i fredags hängde jag med Ronja hela dagen och kvällen, mötte upp Kallie för en kaffe på kvällen och bokade en bil som ska hämta oss på onsdagmorgon och köra oss till flygplatsen. Sen i lördags skypade jag med mor far och syster sen hämtade jag upp Ronja och gick ut och gick i Tyler State Park, var jättevarmt ute. Efter det åkte vi till ett födelsedagskalas, Ronjas 3-åring fyllde år. Begavs sedan hem till mig då jag skulle jobba på kvällen, jag och Ronja lagade tacos medan barnen åt mac'n'cheese. Kollade frozen på kvällen och den var lika rolig denna gången. Söndagen blev det lite Skype med Mikaela och sen blev det nagelfix och kaffe. Kvällen avslutades med promenad och middag med Kallie. En lugn och skön helg med människor jag tycker om, är så glad att jag träffat Ronja och Kallie med. 
 
Nu blir det tvätt!! 
 
Kom ett par galopperande hästar när vi satt och solade under promenaden. 
Barnkalas!! 
Hittade denna bild på dig och mig farmor, den är från Kreta. Åh vad jag saknar dig!!

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-03-11 00:01:44

Du är en rar tjej du. Säger precis rätt saker :). Ha det helt underbart i Mexico. Jag och Karin får nöja oss med ett par dagar i Åre. Kram!

Postat av: Farmor

Publicerad 2014-03-11 17:27:51

Hanna vad härligt vi hade det kanske vi gör om någon gång.
Lite regn i Mexico kanske bara är skönt .
Kramaaar

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-03-11 22:37:58

Åh ha det BÄÄÄÄÄST i Mexico!!!:* njut ordentligt, koppla av and party hard!<3 det är du värd!! Saknar dig!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela