MEXICO

Publicerad 2014-03-15 00:42:00 i Allmänt,

HEEEJ!!! Fyfan vad vi har det bra. Hotellet är fantastiskt, all inclusive med godaste maten jag någonsin ätit, sjuka drinkar, allt folk här är så roliga och sköna, vill verkligen inte åka hem. Men vi har 2 dagar kvar!! Vi har varit ute båda kvällarna, nattlivet här är helt sjukt. Igår var vi och såg på snoop dog och japp, han smokar weed everyday. Jag trillade in på hotellet vid tio imorse så så en är väl inte den piggaste idag. Räknade ut att jag sovit sammanlagt 11 timmar på 3 nätter. MEN är det spring break så är det. 
 
Tänkte bara kika in och säga hej, hoppas ni mår bra för det gör jag!!! 
 
Detta är den enda bilden jag fick upp tyvärr. Ni får hålla mig tills jag kommer hem, nu blir det drinkar!!

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-03-15 17:45:49

Vi njuter med dig ha fortsatt sköna dagar

Svar: Tack så mycket Ninni!
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-03-16 18:56:14

Sköt dig!!!!

Svar: klart en gör
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela