Sjukaste resan i mitt liv

Publicerad 2014-03-21 02:20:47 i Allmänt,

HEJHEJHEJHEJHEJ
 
Har ni saknat mig???? 
 
GAAAH VILKEN SJUK RESA. Fyfan, har aldrig haft så kul i hela mitt liv. Cancún (staden där vi var) var helt fantastisk. Hotellet var huuuur bra som helst, vi hade all inclusive och maten och drinkarna var så jävla goda. Mexikansk mat är lätt min nya favoritmat. Redan första dagen så undrade vi varför vi inte bokade mer än 5 dagar. Vädret var varierande, ena sekunden kunde det regna och sedan blev det solsken. Det var alltid varmt dock och det blåste vilket bara var skönt så en liten bränna har en lyckats samla ihop sig. Vi var ute 3 kvällar av 5 de 2 andra nätterna festade vi på hotellet, vilket var många som gjorde. Vi träffade så himla roligt folk, från alla olika möjliga håll. Men 70 % av hotellet bestod av britter, inte mig emot, alla var hur sköna som helst och deras accent gör bara saken bättre. Fy ville verkligen inte åka hem. Har gått in i en depression, på riktigt har aldrig känt såhär innan efter en resa. Vill bara åka tillbaka, hänga med Enrique, shotta i poolen, äta lunch klockan ett vid buffén, hänga med Joshi Josh och A.J, sitta vid beachbaren på kvällen med alla britter, ta en-dollarsbussen in till downtown och dansa rumpan av oss, komma hem vid soluppgång och käka pizza och gurka (ronja!!!). BLÄÄÄ VILL TILLBAKA.
 
Okej måste ge mig. Ska fan till Karibien och Mexiko igen om 3 veckor. Plus att jag bor i USA, 1,5 timme från NY. Jag har det bra. 
 
Juste, sista dagen tappade jag mobilen i poolen och när jag skulle hoppa i och hämta den följde min väska med kamera i :):):):):):):) livet<3 
 
Todd har dock redan kirrat en ny, en 5C så en klagar inte. 
 
Här får ni en massa bilder, enjoy!!!
 
Vårt rum blev uppgraderat så vi fick fetaste utsikten och asstor balkong.
Mina tjejor!!
Andra kvällen var vi på Snoop Dogg
Skinny dipp
Ronja och brittLuke
Enrique tvingade i mig i poolen för aerobics.
 
Vill tillbaka :((((((

Kommentarer

Postat av: ronjisen

Publicerad 2014-03-27 17:56:16

Alltså åh nej farligt att gå in och läsa om detta nu. Vill tillbaka, ha mussel-ätar-tävling + gurka med tvillingbritterna, leva breakheart hotel livet, dricka sambuca, hänga med "jack come back" (skoja), och bjuda in randoms till rum 378(?) Haha kommer inte ens ihåg numret:(

Svar: Åh Ronja din första kommentar på kändisbloggen!! JAG VET, vill tillbaka!!! Hahah vi borde så döpa honom till Jack come back, hur kul som helst. 338 om en får be, så många gånger vi sa det numret till alla haha. Men vi kommer ha kul på massa andra ställen med!!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela