284

Publicerad 2014-05-23 03:01:00 i Allmänt,

Japp, vart det 284 dagar sedan jag lämnade SwedeN. Hur jävla sjukt är inte det på en skala. Todd har varit i Texas hela veckan så det har varit jag, barnen och Joanne. Brukar oftast jobba lite längre då men denna veckan har Joanne kommit hem ovanligt tidigt så i förrgår drog jag till NAC:et och sprang rumpan av mig, sen kom Ronny och då badade vi bubbelpool. Igår mötte jag upp Ronny vid en baseballplan och sprang intervaller där med sedan blev det hot tuben igen. Så gött. Älskar det för då är kroppen så go och skön när man kommer hem så jag somnar på momangen. 
 
Idag har vi haft det sjukaste vädret jag varit med om. Vaknade 4.53 imorse av en sån fruktansvärd smäll. Åskade och blixtrade så jäääkla mycket. Sover ju där uppe med så det hördes extra mycket. Spelade ingen roll om jag blundade, det bara blinkade för ögat varje gång det blixtrade. Låg till slut under täcket med hörlurar i öronen resten av tiden, ingen sömn för Hanna inte. Regnade hur mycket som helst med, lät som att det regnade spik. Åskan slutade när jag skulle åka och lämna barnen men sen nu ikväll kom den tillbaka. Joanne sa att de har ganska mycket åska under sommaren. GÖTT. 
 
Nate var bara i skolan några timmar sen hämtade jag honom och körde honom till Joannes föräldrar för de ska åka till beach houset över helgen. Sarah och familjen kommer dit på imorgon. Inte jag dock för jag ska till NY med tjejerna, vi har hyrt lägenhet i Williamsburg, och sen kommer Amanda med wihoooo!!! Ska bli så kul. 
 
Igår kom grannbarnen över och lekte lite, var jättefint väder ute. Robin kommer över hon med med Alexander och Sophia. Idag gick jag och Sarah till Robin igen och hängde, Sarah lekte med Alexander och jag drack vin med Robin. Hon är en av dem jag kommer sakna mest härifrån. Fy och lilla Sophia (hennes dotter) med. Nej nu tänker vi inte på det mer. 
 
Klockan är nu nio och jag ska sova, sov som sagt 5 timmar inatt. 
 
Pöss
 
Sarah efter hennes dansuppvisning i söndags, hon var såååå duktig. 
Nates skolfoto. Orkar inte ens. MIN LILLE SNUTTEPUTTEFNUTTEHUTTE. Gah vad ska jag göra utan dig. 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-05-23 18:56:46

En riktig charmknutte! Men Sarah ser så nöjd o charmig ut hon med😍

Svar: Ja det är han, ja hon var himla stolt och det skulle hon vara med, så duktig var hon!!
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-25 14:08:33

Hahahah asså what's up med bakgrunden på Nate's foto? Hahahahah

Svar: Hahaha JAG VETA, vi hade ca 100 bakgrunder att välja mellan. En där han sitter på en äng med kaniner på.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela