After the rain

Publicerad 2014-05-13 04:01:00 i Allmänt,

Ja i lördags så åkte ju jag och Ronja till Philly för att gå på baletten After The Rain. Innan det var vi hos Chloe, hon skulle gå på bal och jag hade lovat att hjälpa henne med hår och smink så det gjorde jag. Hon blev hur fin som helst, hennes baldejt hämtade upp henne och de bytte blommor (hej amerikanskt) och var jättesöta ihop. Sedan hoppade jag och Ronja i bilen och åkte till Philly. När vi kom fram åt vi först världens godaste pasta på en restuarang. Klockan blev 8 och vi begav oss mot The Music of Art där baletten hölls. Baletten var uppdelad i tre olika delar och det var hur bra som helst, väldigt vackert. Min favoritdel var andra delen, då "lekte" de mer med baletten och gjorde mer coola rörelser än graciösa. Sista delen var den mest balettiga delen, tjejerna i sina kjolar och killarna i sina tights. Jag och Ronja hade svårt att hålla ögonen borta från killarnas rumpor heheh. Snacka om två små körsbär. 
 
Idag är det måndag och jag var ute och gick 1,5h med Abby i stekhet värme imorse, det har varit över 30 grader idag så det blev en svettig powerwalk. Sen åkte jag till nacet och solade och badade, så jävla gött. Åkte hem, skypade med pappa sen hämtade jag Nate, skulle hämta Sarah men hon följde med en kompis hem så det blev en eftermiddag med Nate, inte mig emot. Sen kom Abby förbi och joinade oss för middag, jag lagade kyckling med ris och en sommarsallad. Kalla mig mästerkocken igen. 
 
Fick paket av farmor idag med, tacktacktack farmor!!! Marabouchoklad, läkerol och en bok, perfeeeekt. 
 
Nu ska jag söva. Puss
 
Jag, Ronja och Kallie drog till carnivalen innan bion i fredags. 
Jag fick min snow cone!!
Och Ronja sin corndog
Skydivingen!!
Innan vi hoppar på flyget
Här landar jag, STÅENDES FRÅN 3800 METERS HÖJD. De ni.
Mmmmm

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2014-05-13 16:19:50

Fast nu blev de ju lite knasigt... 12500feet och ca 3800meter var det ju :)

Svar: Tror de förstår att jag menar feet och inte meter.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela