FredaGGGG

Publicerad 2014-05-09 22:18:00 i Allmänt,

Aaaaaaah så gött med fredag. Denna veckan har gått sjukt fort, hinner liksom inte med. Veckan har bestått av träning, häng med Jax och Ronny  OCH VET NI?? Jag och Micaèla bokade flyg till L.A och San Fran igår (!!!!) så taggad. Bokade hostel i L.A med och sen nästa vecka bokar vi flyg till Hawaii, vi ville kolla upp mer exakt var i Hawaii vi vill åka. Är ju 5 (om jag inte minns fel) olika öar. Vi är inne på Maui, men sen vill vi åka till en ö till, min värdfamilj sa att Honolulu var bra. Någon som varit där och kan tipsa????  
 
Igår fyllde Kallie år så vi åkte till en japansk restuarang och fick en privatkock, mAten var huuuur god som helst. Ikväll blir det bio, The neighbors skall ses. Hört att den ska vara väldigt bra. Imorgon blir det balett och på söndag ska vi försöka skydiva, ska bli nästan 30 grader i helgen. Så så ser helgen ut. Vad gör ni i helgen? Jag skypade med farbor, faster, farmor och kusiner innan idag för lille farbror fyller år. Himmelens kul att se er!!! 
 
Idag är Joanne ledig så hon har barnen nu på eftermiddagen = Hanna kan ligga i sängen och chilla jävel. Promenerade med Ronja och Jax 2h imorse, lite småregn men fortfarande varmt. Nu ska jag glo TV innan jag möter upp Abby. 
 
Pöss
 
Kalle & Ronny
Kocken gjorde en lökvulkan. 
Jax bestämde sig för att ta en pause, and so she did. 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-05-10 10:20:15

Din lilla Pappa har såklart varit i Honolulu så jag håller nog med Tod och Joanne att ni måste till Oahu också.

Svar: Klart lilla pappsen har det, då skall detta undersökas.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela