Lugn helg 1,5

Publicerad 2014-05-18 18:46:00 i Allmänt,

Ja denna helg har nog varit den lugnaste på året. Sånna helger behöver man med. Abby kom hem till mig i fredags, vi gjorde guacamole och kollade på film sen sussade vi gott redan vid 11. Vaknade vid nio, gick på marknad och sen åkte vi till parken, tog en promenad som sedan blev en joggingtur. Åkte och köpte lunch och satte oss i solen och avnjöt den. Abby behövde köra sin hosttjej så hon åkte hem. Kallie hörde av sig och ville dricka kaffe så hon hämtade upp mig och så åkte vi till Newhope. Det visade sig att det var Pride week så det var fullt ös i lilla newhope, massa gaypar, musik, uppträdande, män i klänningar osv. Hur kul som helst. Lite sur över att jag inte visste om det bara, hade tydligen varit en parad några timmar innan vi var där. Kallie skulle jobba på kvällen så jag åkte hem, käkade middag med Todd och barnen och sen somnade jag framför Grease. 
 
Nu är klockan 12.40 och jag ska snart åka och kolla på Sarahs dansuppvisning, sen ska jag ut och springa tänkte jag. Ronny har kommit hem med så blir nog lite häng med henne ikväll, hörde något om keg stand på bröllopet hon var på i Pittsburg.... 
 
Ha en fin söndag!! (Dock är eran slut snart hheheh) 
 
Efter vår joggingtur
Vill också vara en dragqueen. 
Japp, det gör jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela