Träning och helg

Publicerad 2014-05-02 23:04:00 i Allmänt,

Alltid lika påhittiga rubriker. Så vart det fredag, gudarssssss så gatt. Sitter i min säng och käkar godis, precis som en fredag ska se ut. Var på ett sånt sjukt träningspass i onsdags att jag haltar mig fram än idag. Xtrain kallas det för och jag har aldrig varit så nära på att spy på ett träningspass som jag var då. Judy (instruktören) gick fram till mig när jag försökte hämta andan, la handen på min rygg och sa "are you going to threw up on me babe? You will not be the first one" mmmmmm. Men kul är det i alla fall tydligen för jag går tillbaka dit varje vecka. 
 
Igår åkte jag, Chloe och Micaèla och klippte oss, sedan åkte vi till mallet och shoppade lite (heeehe). Chloe ska gå på bal den jäveln, så vi var på jakt efter skor till henne. Så fin kommer hon bli, jag ska hjälpa henne med hår nästa lördag då balen är så jag kommer tyyyyp ha varit på amerikansk bal. 
 
Idag var jag ute och gick en timme i parken, 20 grader och sol så det blev en skön promme. Skulle egentligen åkt hem till Ronja efter men hon ligger hemma i magsjuka. Dock mår hon bättre så vi ska ändå till NY imorgon, wohoo! När jag kom hem efter prommen så skypade jag med Sofia i typ 1,5 h min lilla älskling. Sen blev det tvätt och skype med Ida (tjejen jag flög hit med) som numera bor i Oslo. Joanne hämtade barnen så jag har varit ledig sen jag lämnade dem. Blir nog en lugn kväll ikväll, kanske en filmkväll med mig själv, var inte igår direkt. 
 
Btw, nyheten var att min syster har förlovat sig!!!! Hih såååå kul, är så glad för din skull. 
 
Stretching efter Xtrain
Micaèla hos frillan
Jag och barnen åkte till downtown Newhope igår, vi matade ankor och åt frozen yoghurt. 
Sillytimeeeee
Promenaden idag

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-05-03 14:45:30

miss youuuuu <3 räknar på riktigt dagarna tills du kommer hem!

Svar:
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela