Veckan som varit

Publicerad 2014-05-16 16:21:00 i Allmänt,

Har inte varit så annorlunda mot alla andra 40 veckor. Varit taxichaufför 2h om dagen, lagat mat, tränat, badat hot tub OCH SÅ VIDARE. I onsdags mötte jag upp Robin (grannen) hennes väninna och hennes son som är i min ålder för frukost på Frank's, himmelens trevligt. Igår åkte jag till Sarahs skola efter jag lämnat Nate för de hade något som kallas för "Insecterium". Ett projekt om insekter, Sarah hade water bug (skalbagge) så hon hade gjort en skalbagge av någon slags lera och sen skrivit en massa fakta. Allas föräldrar var där och kikade, några som kom fram och frågade Sarah varför inte hennes mamma var där men då svarade hon stolt no but my best nanny is here. Åh söte, sen klamrade hon fast vid mig och vägrade låta mig gå. Fy börjar inse nu att jag ska lämna dem om 3 månader. 
 
Sen åkte jag hem, Micaela hade redan brutit sig in i mitt hus, vi kollade Hawaii-resor och insåg att det blir för dyrt och krångligt att åka till två olika öar och sen till Las Vegas så vi kom fram till att vi ska hänger på ön Maui i 12 dagar, inte mig emot alls!! Sen fixade vi även en massa med hemflyget, köpte försäkring för resemånaden osv. Gaah så nära nu, helt sjukt. Sedan gjorde vi världens största fruktsallad som jag skulle ha med mig till Nates skola för han hade picknick på kvällen. Jag och Sarah åkte dit vid halv sex och de hade dukat upp jättefint. Sarah slog dock i huvudet ganska rejält precis innan vi skulle åka hem så allt avslutades inte på bästa sätt. 
 
Ronny har åkt till Pittsburgh och stannar tills på söndag, så det betyder en helg utan henne. Har redan separationsångest. Denna helg blir nog ganska lugn, imorgon ska jag på marknad med Abby och sen ska vi träna har vi bestämt. Nästa helg kommer Amanda till NY, WOHOOOOO!!!! Så taggad. Har dock inte bokat hotell än hehe, åh fatta att jag inte har sett henne på 9 månader? Min lille bäbis. 
 
Nu ska jag läsa bok, lyssna på regnet och tända ljus. Kalla mig mysarN. 
 
Ronny badar i månskenet
Två bilder till från skydivingen. Yayyyy vi landade!! 
Tjocka jag och Pancake.
Picknicken igår
Tandborstning imorse

Kommentarer

Postat av: Mother

Publicerad 2014-05-16 21:35:45

Hellooooo, sitter mol alena, pappa är ju på Brissund och städar och jag sitter framför tv:n och laddar inför Göteborgsvarvet imorgon!! Puss och kram


Svar: Hoppas loppet gick bra!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela