Willes burgare

Publicerad 2014-05-30 02:32:00 i Allmänt,

HEJ alla. Här har det stått tomt ett par dagar. Helgen var hur bra som helst, sååååå kul att få träffa mandisen igen. Orkar inte dra allt vi gjorde men vi gick ut på lördag alla 7 tjejer och sen drog jag och Ronny ut på söndagen med. Säger det igen men jag ÄLSKAR Williamsburg, så jäkla fint och nice där. Känner mig hemma där. 
 
Jag tog tisdagen ledigt med så jag sov på amandas och hennes kompisars hostel en natt, vi drog till Soho på tisdagen och de shoppade jävel. Kul för dem, en annan har inga pengar. På riktigt, gjorde en budget för resemånaden och jag behöver spara halva min lön VARJE vecka för att kunna leva ett liv på resemånaden. Dvs kommer ha 10 riktigt roliga helger fram över. Neeeeej nu ska en inte vara sån, kan man ha kul utan alkohol kan en väl ha kul utan pengar??Kostar att vara klumpig kan jag säga i alla fall. 
 
De har matchat med en ny au pair förresten, en jävla tysk. Nej men hon verkar jättetrevlig, skypade med henne förra veckan. Jenny på 18 vårar. Todd berättade att det var knappt några svenskar och 80% tyskar. Tyskar har apparently inget liv. 
 
Micaela var här idag, vi bokade hostel till resemånaden så nu är allt bokat och klart. Känner mig inte så taggad pga så mycket pengar, kommer liksom komma hem med 0 kr. MEN MEN ska en leva livet så ska en, kommer bli fett. 
 
Klockan är 20.30 här nu, kollar på TV med barnen, hade tänkt dra till le NAC men Joanne är inte hemma än så blir nog ingen träning för mig. Denna helg kommer bestå av läxa, japp ska göra läxa inför Washington som vi ska till nästa helg, skitläxa om ni frågar mig. Har ingen dator heller så blir lite svårt att göra den. 
 
Okej ni märker nog att jag har haft en dålig dag. Men det betyder bara att morgondagen kommer bli bättre!! Ska hjälpa Robin (grannen) att måla och hon har lovat vin så blir nog en bra eftermiddag. Hjälpte henne igår med, hade färg överallt inklusive min favvoklänning men vad gör det!!!
 
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig i alla fall. 
 
pöss
 
<3<3<3<3<3
Lyckades få mig en lårkaka
Lisa och Linnea!
 

Kommentarer

Postat av: sophhhh

Publicerad 2014-05-30 19:53:02

inte ditt mest positiva inlägg men vad gör det när du äntligen bloggar igeeeeeeeen!

/ your biggest fan <3

Svar: Inte alltid en bädd på röda rosor sörru. Hih tack älskling.
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2014-05-31 16:24:56

Ja det är verkligen ett tufft liv du har😃. Du har inte funderat på att ta ett SMS lån?(skoja bara). Vi har faktiskt haft en härlig vecka jag o Karin i Toscana. Tyvärr på väg hem nu. Kram

Svar: Sa jag inte heller, bara en dålig dag! Vad roligt, såg fantastiskt ut från bilderna på fb:)
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela