Juuuuul

Publicerad 2014-11-30 21:24:00 i Allmänt,

Hejjj
 
Söndagkväll igen, fan vad tiden går snabbt hörrni. Denna veckan har gått snabbt men ändå inte, så otroligt otajmat att jag skulle tappa plånboken just den veckan eftersom jag var tvungen att köpa en del inför lägenheten osv. Men tur man har en sån vän som Ida som har lånat mig pengar. Förhoppningsvis får jag bankkortet imorgon. Helgen då? Jo i fredags var jag sjukt trött efter jobbet så jag slocknade halv elva och sov 11h, välbehövligt kan jag säga. Gick upp vid halv tio och gick till gymmet, sen på eftermiddagarna åkte jag och Ida till Ikea och käkade norskt julbord och handlade grejer för mitt rum. Jag köpte en klädhäst, spegel, galgar och lite smått. Jag flyttar grejerna imorgon så ikväll är sista natten i lägenheten, känns tråkigt att lämna Ida men vi jobbar ju fortfarande tillsammans så vi kommer ju ses varje dag ändå!! Blir intressant och se hur jag kommer trivas med 3 främmande tjejer. De frågade om jag vill gå på Kygo (en norsk dj) den 17 december så det tänkte jag göra, blir nog kul. 
 
Efter ikea så åkte vi hem och fixade iordning oss och sen drack vi vin, drog sedan vidare till ett ställe som heter Piscoteket där Christer (roomate) är barchef, så vi drack lite drinkar där innan vi gick till ett ställe som heter Qadis. Hade en skitkul kväll faktiskt, massa dans och gött häng! Idag har jag packat och torkat ur lådor osv, är nästan så gott som klar för flytten imorgon. Klockan fem gick jag ner och mötte upp Ida och kollade när de tände julgranen på national, var massa barn som sjöng och några som höll tal osv, jättemycket folk och hälften stod och höll varsin fackla, såg himmelens mysigt ut. Ääääälskar Oslo, speciellt nu under julen, de går verkligen all in med julpyntet. Sedan strosade vi lite på en julmarknad som ligger mitt i staden, isring har de satt upp med, ååååh det är så mysigt här, ni alla borde komma hit och hälsa på mig!!!! Sedan köpte jag och Ida hamburgare, drog hem och kollade på bonde söker fru. Är inte aspepp på att jobba imorgon, en extra dag hade varit helt okej. Blir nog en massa övertid nu i veckan med. 
 
Hoppas ni har haft en bra helg!!
 
Puss
 
Norskt julbord slog inte svenskt julbord kan jag säga
Det var ett jävla mäck att få med detta på buss och spårvagn men det gick!
Ready for night out, woopwoop
Chrille in the making 
Här stod alla med facklor
<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela