Livetttttttt

Publicerad 2014-11-23 22:45:37 i Allmänt,

Hejhejhejhej
 
Just nu är jag på sådant fruktansvärt dåligt humör, har blivit av med min plånbok. Aaaaaahhhhhh!!!!! Hände idag när jag och Ida var och brunchade på Lökka, efter det skulle jag möta upp en annan Ida för att signera kontrakt på lägenheten, vet att jag tog upp min plånbok för att köpa något men så kom Ida och då kramade jag henne och la plånboken bredvid mig, antagligen där jag glömde den. Har ringt till cafèt flera gånger men de har varken sett den eller fått in den. Så jag har spenderat hela kvällen att ringa och spärra alla mina kort. Åååååhhh fan hur kan man ta någons plånbok, fine ta mina kort osv men inte plånboken, har så mycket personliga grejer där i. Bilder på Nate och Sarah, visitkort från alla olika ställen jag varit på, min lilla USA-flagga som jag har haft sen jag lämnade Sverige för USA. Och fina plånboken jag köpte i Florens. FAAAN. Ge mig min plånbok. Ska ringa imorgon igen.
 
Jajaja annars har jag haft en bra helg, var helt död i fredags efter allt jobb så jag var bara hemma och kollade på film, i lördags var det en tjej här som kollade på mitt rum. Sen var jag och Ida på stan och kollade lite, det är sååå mysigt i Oslo nu, hela Oslo är upplyst med julbelysning. ÄLSKAR julen, bästa högtiden på året. Skal julmysa såpass mycket i december. På kvällen var vi ute en sväng, betalade svindyrt inträde och fick ont i öronen pga för hög musik, japp är officiellt gammal. Så inte bästa utekvällen kanske men jag vaknade utvilad imorse, gjorde iordning oss och drog till Lökka och åt fetaste brunchen, ska lätt bli en grej vi gör varje söndag. Sen skedde det som skedde. Ååååååååååh snälla gud ge mig min plånbok. 
 
Jobb imorgon igen, kuuuuuuuul. Opepp som fan, har inte ens fått mitt D-nummer än så jag har inget norskt bankkonto så jag kan inte få någon lön, dvs alla mina sparpengar är typ slut. LIVET <3<3<3<3
 
HAAADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela