Uppdatering på livet

Publicerad 2014-11-08 18:32:00 i Allmänt,

Hejjjjjj
 
Blir inte så mycket bloggande hörrni. Enda jag gör är att jobba, äta och sova typ. Jobbade lite övertid i veckan med men annars så har vi fått ganska goa tider, 9-17. Dock skulle det bli en del övertid nästa vecka, mycket att göra nu innan julen. Jag klagar inte, är ju här för att jobba men visst, det tar på en lite. Det är mörkt när man går upp och mörkt när man kommer hem, är ledig lika mycket som man jobbar. Så denna helg har varit lite mer välkomnande än andra, sjuuuukt skönt. Igår på jobbet kom jag ut från lunchen och ser att två killar som jobbar på jobbet har plastat in hela min truck (sådant plast som vi använder för att plasta in pallar). Jäääättekul tyckte de, fick inte ens igång trucken för att stoppknappen var intryckt av plastet, plastet fick jag heller inte bort för det var så hårt inplastat. GAME'S ON kände jag. Så jag tog la plasten gick ut med två andra killar och plastade in deras bil, haaahahahaha så jävla rolig är jag. Satte en lapp på bilen och skrev "ni messar med fel tjej, haaaade!!". Där har ni HUMOR hörrni. Vill inte ens veta vad de kommer göra härnäst, har hört historier om typ människor inplastade i ställningarna eller att de har plastat in någon i en gång så man inte kommer därifrån. Meeeen nu vet de i alla fall vad jag är kapabel till *skrattar högljutt*. 
 
Så trivs på jobbet gör jag i alla fall, sjukt sköna människor och alla är fortfarande lika hjälpsamma. Hade de människorna som inte jobbar där gjort det vet jag inte hur länge jag hade stått ut för att köra truck och lasta upp varor är nog bland det tråkigaste jag har varit med om. Men pengar som pengar.
 
Igår efter jobbet drack jag och Ida vin och gick till youngstorget och drack lite öl, astrevligt. Ida är världens bästa. Kom hem vid fyra och köpte med oss kebab i pita bröd hehe. Vaknade vi elva, tog det lugnt på förmiddagen och sen gick jag och tränade. Ida är på någon sittning med sitt förra jobb så ikväll ska jag bara kolla film och sova, ska bli sååååå gött. 
 
Ja det var väl typ det. Är det ens kul att läsa om vad jag gör? Tycker jag låter så fruktansvärt ointressant. Är ju inte riktigt samma liv som i USA. Åker inte spontant till Atlantic City och tatuerar mig direkt. Ellerrrrr....?
 
PUSS, hoppas ni får en fin lördagskväll. 
 
 
Hämnden var ljuv
Såpass nöjd
Fina tjejen dricker öl (mycket viktigt att inte säga bärs då det betyder bajs på norska, har väl Hanna lyckats säga ett antal gånger) 
Tyckte det var en bra ide att gå hem med denna och få stearin överallt. 

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-11-09 00:25:19

Bra jobbat Hanna! :)

Svar: man tackar man tackar
hanna ljunggren

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-11-10 17:35:12

Jag är nog beredd att hålla med Janne .Bra jobbat.

Svar: haha tack så mycket Ninni!
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-11-12 11:09:02

okej, dags för en ny uppdatering ...!

Svar: jaaajaaaaaa. du kan höra av dig istället <3<3
hanna ljunggren

Postat av: Syrran

Publicerad 2014-11-13 14:39:53

Det är jättekul att läsa om ditt liv!! Don't stop ❤️❤️❤️❤️

Svar: <3<3<3<3<333
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela