11 h senare

Publicerad 2014-10-27 19:43:00 i Allmänt,

Hejjjj alla ni. Alla tio... hehe. Vart det måndagskväll, åkte ju hem i helgen och hängde lite med les parents och farmor, huuuur mysigt som helst. Bussen gick 07:30 lördagmorgon så jag gick upp tidigt, kom fram till gbg vid elva där lille pappsen stod och väntade. Sedan brunchade vi på grand hotel, tror jag tog om 3 gånger hehe. Så jävla gott. På kvällen åkte vi till Alingsås och gick på någon "lightshow" var väl sådär, men mysigt med en promenad. Sedan åkte vi hem och kollade på så mycket bättre, aaahhh Amanda Jensens version av vi gräver guld i USA var helt sjuk, så bra. Söndagen var det lugnt, jag fixade farmors hår lite och sedan packade jag en del, skulle hämta hem lite grejer. Helgen gick ganska snabbt, var hemma i Oslo vid halv tio på kvällen.
 
Uppstigning klockan fem imorse och kom inte hem förens 40 min sedan (kl är nu 19:40). Man fick nämligen jobba över om man ville så det gjorde jag och Ida. Jobbade alltså från 7.00-18.00, liiiite trött nu bara. Kom nog upp till 900 plock så en making some progress. Skrev på kontrakt idag med, det gäller till den sista December, så får vi se hur det blir efter det. Lönen är väldigt bra så det känns braaa!!
 
Nu ska jag dricka te och typ sova, min kropp är helt slut. 
 
PUSS
 
<333333333

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-10-30 21:46:14

Hej hopp lilla gumman!
Har du kollat med Ida angående 2: advent helgen! Lisa kan då...Puss och kram

Svar: Har skrivit sms till dig!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela