and another one bites the dust

Publicerad 2014-10-08 12:18:19 i Allmänt,

....ja klart inte allt kan gå som planerat. Bea smsade Ida igårkväll och sa att chefen hade sagt till henne att vi ska börja den 20/10 istället. Dvs om 2 veckor. Har inte råd att gå runt 2 veckor till och vara arbetslös. Kan heller inte söka ett jobb och säga hej jag vill jobba här i två veckor sen ska jag sluta. Gaaaaahhhh. Fan. Hade kunnat söka till förskolor, men då måste jag beställa ytterligare ett polisregisteruttdrag och det tar 2 veckor så där är jag ganska körd med. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Antingen går jag runt här i 2 veckor och gör det bästa av situationen, snålar som fan på maten och börjar jobba den 20. Eller så går jag till en hallick. HEHE skoja. Nej men vad fan, this girl is running out of ideas. 
 
Dagar som denna önskar jag att jag vore här, här hos denna solnedgång, den hawaiianska ölen, människorna, vågorna, stränderna. AHHHHH. *Gråter*

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-10-08 16:26:41

Neeej vad tråkigt! :(:(:(

Svar: jaa jävla skit
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2014-10-08 21:47:38

Tråkigt! Har inga bra ideer att komma med tyvärr😣

Svar: Nej inte jag heller:(
hanna ljunggren

Postat av: Farmor

Publicerad 2014-10-09 13:53:58

Åk hem till mor o far ett tag gratis mat o logi

Svar: haha kanske får göra det! Eller hem till farmor. Puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela