and they all said she was a Sunday girl (brist på rubriker)

Publicerad 2014-10-19 15:34:00 i Allmänt,

Så vart det söndag EFTERMIDDAG. Fyfan vilken ångest, varför det? Jo för klockan är 15:20 och jag vaknade för 20 min sen:):):):) 
 
Har aldrig sovit så mycket som denna vecka i hela mitt liv. I torsdags somnade jag klockan 21 på kvällen, vaknade 11.00?????? Det är alltså 14 timmar? Och imorgon ska jag upp klockan 5, tjeeeena. NOG om det. Har haft en kul helg i alla fall. I fredags drog jag hem till Bea, käkade popcorn och kollade på idol. Travade hem efter midnatt, det är så gött att man kan gå hem från det mesta här.
 
I lördags vaknade jag väl typ 13 hehe, då käkade jag havregrynsgröt och drog och tränade. Hade ett sånt gött pass, älskar när man har sådana dagar, att liksom känna fyfaaaan vad jag ÄR BRA. (Så känner jag inte riktigt idag). Jag drog hem till Bea och gänget och drack lite vin, sen drog vi till ett ställe som heter The Villa, gött ställe med snygg DJ. Som Bea tyckte var kul att gå fram och i princip fråga chans på åt mig. Japp ta fram skämskudden mor och far. Sååå vi gick därifrån, till Gudruns (där vi var förra helgen) och hängde. Det är väldigt mycket "hänga" på ställen här i Oslo, sitter/står och tar en öl med loungemusik typ, bra musik men inget man står och hoppar och skriker till. Vilket de flesta vet att jag gärna gör, hehe. Jag gick hem med Josse och hennes pojkvän innan jag själv gick till mitt lilla krypin. SOM HAR BLIVIT SÅ MYSIGT. Köpte världens mysigaste mysljusslinga. Nu vill jag bara ut med några möbler som tar för mycket plats och framhäva kakelugnen lite. Men det får ske när jag vet att jag faktiskt har ett jobb och ett liv. Vill sätta upp någonting på väggarna med, för de är inte så asfräscha. Jaaja en sak i taget mina vänner. 1 Göra bra ifrån mig imorgon och gliiiida nå så jävulskt på trucken. 2. få min första lön och lägga över hela den på mitt sparkonto hehe. Planer för livet. 
 
Har ni haft en bra helg folks????
 
Saknar alla, speciellt familjen Ljunggren i Bromma, insett att jag liksom inte träffat er på typ 1,5 år???? Skall krama sönder er i jul. 
 
PUSS
 
SER NI HUR MYS? 
Bea och Josseeee

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-10-21 20:20:11

GulleHanna!! Vi saknar dig också😍😘

Svar: :):):)
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2014-10-26 15:49:17

Jag saknar dig och lilla Hanna. Puss puss

Svar: awww, lilla jan-olof, skall krama sönder dig om 2 månader!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela