Helg nummer 1 i Oslo

Publicerad 2014-10-06 00:48:00 i Allmänt,

Hallllååådär
 
Ligger en här en söndagsnatt och har precis kollat klart på Känn ingen sorg. Ahhhh den jävla filmen, kan nog vara den bästa svenska film som finns. Ida snapchatade precis och bad mig sluta nynna hehe, ganska lyhört mellan våra rum. Men går inte att inte nynna till Håkan. 
 
Helgen då? Jo vi både bestämde oss för att inte gå ut, då vi inte riktigt tyckte att vi förtjänade det/hade råd. Så vi tog det lugnt hela helgen. I fredags städade vi hela lägenheten, vi har städschema och de var vår tur. Skrubbade och dammsög golv, gjorde rent toaletter och fixade med disk osv. Ganska kul när man väl kommer in i det. Sedan gick vi ut på långpromenix. På kvällen blev det lite spamys, ansiktsmask och målade naglar. Vaknade upp vid tio på lördagen, käkade frulle och fixade oss lite innan vi begav oss in till byn. Allt är gångavstånd så det är himla gött faktiskt. Vi tog en kaffe och skrev brev till oss själva, vad vi gör om 1 respektive 5 år. Idas var väl inte jätterealistiskt men hoppas kan vi!! På kvällen begav vi oss hem till Bea, Idas kompis som vi bodde oss i två dagar. Det var sista kvällen för en av tjejerna i lägenheten så de bjöd på middag, vi följde dock inte med ut utan traskade hem till våra små krypin. 
 
Söndagsmorgon och Ida väckte mig tjugo över elva, opsiii. Vi käkade frukost och tog det ganska lugnt, kollade lite sons of anarchy innan jag bestämde mig för att gå ut på en springtur. Var ca 20 grader ute??? Så himla skönt. När jag kom hem duschade jag och slängde på mig lite kläder och sen gick vi ner till Aker Brygge och pratade om tonåren. Köpte med oss svindyr Ben and Jerrys (allt är dyrt här) och käkade det till middag. 
 
Allt som allt, lugn och skön helg. Nästa helg hoppas vi att vi kan få fira, för några ska laaaaa på intervju imorgon. WOOPWOOP. Nej vi ska inte ropa hej än. Hör av mig imorgon!!
 
Pöss
 
Fina Karl Johansgatan
Höst, stanna här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela