It won't be long until I belong

Publicerad 2014-10-20 04:24:00 i Allmänt,

04:17 visar klockan och mitt larm står på 4:30. Om jag har sovit? Nej. Men det gör mig inte så mycket, denna vecka har jag väl snittat 12h sömn varje natt så en natt utan sömn kommer nog inte till skada. 
 
Mornar är egentligen väldigt underskattade, är ju som sagt ingen morgonmänniska men vad fint det är. Alldeles tyst, alla sover, man hör vinden utanför, det är bara jag och tankarna som är vakna. Åh nu ska jag sätta på kaffe, koka gröt till mig och Ida, packa lunchlåda och lyssna på Shakey Graves. Tända ett ljus tänker jag göra med. 
 
Godmorgon!
 
Och grattis världens bästa syster på 23-årsdagen.
 
PÖSS
 
 
Vikte lite pappersfåglar i helgen, fint va? mvh pysslarn.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-10-21 21:21:48

Hur var det på jobbet då?
Fick du köra mycket truck?

Puss puss

Svar: Kör truck 100% mannen. Puss
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-10-21 21:30:27

Vad du är gullig, tända ljus och göra gröt och koka kaffe! puss och kram

Svar: Ja visst är jagggg. Puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela