Più bella cosa

Publicerad 2014-10-02 22:36:00 i Allmänt,

...lyssnar jag på nu, mmmmh Emos Ramazzotti <3<3 Hänt sen sist? Jo ni vi flyttade in i kollektivet igårkväll. Svinmysiga rum, dessvärre ganska äckliga badrum/kök, men ska nog gå. Idag åkte vi till Ikea på förmiddagen och köpte lite behövliga saker, så som täcke (har sovit i sovsäck i snart en vecka), galgar och LJUS (bidrar med sådan fruktansvärd mysstämning??).
 
Sedan åkte vi hem och lämnade av allt innan vi jag drog till BUM och tog ut min P-stav, var ett jäkla pillande för den SNYGGA och MANLIGA sköterskan. P-staven satt tydligen fast lite så det tog lite tid för honom att få ut den. Kollade över på armen en sekund och bokstavligen spydde i min mun, blod över hela armen. Då skulle du varit där Micaèla, du som gillar blod. TACK FÖR INFORMATIONEN tänker ni, nu vet hela la familia att en tagit ut P-stav. Nej en ska inte gå och blir gravid. Jag har fått så jäkla dålig hud (läs bölder av finnar) och min barnmorska sa att det kunde bero mycket på P-staven så då känner jag att det ej är värt det. Finnar suger. Så jag ber till gud att det blir bättre nu. Någon i släkten som har haft hudproblem i era unga dar? Eller är det bara jag som vanligt????? 
 
Vi drog sedan till coop och handlade inför typ hela veckan, ikväll blev det pyttipanna (coops egna, MMMH) och två stekta ägg med en klick ketchup. Sedan blev det temys i mitt mysiga ljusrum. MYS. Låg mest och skrattade ca hela tiden, Ida kan det där med att vara rolig. Trodde liksom man ej kunde vara roligare än vad jag är, men tydligen, (hoppas hon inte läser detta, lär jag få sota för). Imorgon ska vi ringa upp alla vi sökt hos IGEN. Kan någon bara ge oss ett jävla jobbjävel. 
 
Återkommer i helgen. PUSS
 
Här kommer bilder på mitt mysiga MYScribb, och lite andra bilder:
 
Vår första och sista middag ute
Fin utsikt från parken
SLOTTET
*trumvirvel* DA DAM DAM DAM DAAA le crib
Mys? Svar ja. Ser ni min FINA kaktus????
Min lilla kakelugn
Byrå
På kvällarna gillar Ida att invadera min säng även fast hennes är dubbel så stor. 

Kommentarer

Postat av: Micaéla

Publicerad 2014-10-03 18:09:51

Asså åh!
1. För att du tänker på mig!
2. För jag hade velat vara där!!!
Nästa gång du ska göra något som kommer innebära blod så ring!!! Ja vill hålla din hand och se blod! (Mens räknas ej)
Puss

Svar: hihih. Haha sjuka jävel. Skall mensa på dig när jag kommer hem.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela