SNÖ

Publicerad 2014-10-16 20:09:17 i Allmänt,

Hejhejhejehejhejeejehej
 
Torsdagkväll, Ida gick precis till bussen för att åka hem till Skövde över helgen. Blir ej så för mig, då mina föräldrar inte ville detta, de hade viktigare saker för sig. HEHE. Som att någonting skulle vara viktigare än mig. 
 
Fyra dagar av tristess har detta varit, tränat och sovit är väl vad jag har gjort. Igår drack jag öl med en australiensare, det var trevligt. Annars har jag inte gjort flera knop än så. Har kollat klart på Sons of Anarchy med så inte ens det kan jag kolla på. Gahhhhh aldrig känt mig så jobbsugen som nu. Men måndag folks, då skall här köras truck. Fick truckkörkortet på posten idag med, haha så jäkla sjukt att JAG ska köra truck. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Fleet Foxes och dricker te. Har element i detta rum så det är såååå varmt och skönt här inne. Att en faktiskt bara kan gå runt i en t-shirt utan att frysa, något men inte kan göra i mitt 10 gradiga svinkalla rum på Kvarnstigen. Eller i hela källaren vill säga. Saknar vi inte.
 
Nu skall denna leta efter något man kan kolla på. Har väl gått igenom hela Netflix vid detta lager, kanske blir en dokumentär? 
 
 
PUSS OCH KRAM MINA SMÅ FRÖN

Kommentarer

Postat av: Roomie

Publicerad 2014-10-17 06:40:37

Saknar min gumma redan!!! Kos dig men sluta hoppa i min säng!!!

Svar: Naww, saknar min goa tjej. Den har blivit sönderhoppat, eller sönderjuck... hehe ops.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela