Söndagkväll

Publicerad 2014-10-12 23:20:00 i Allmänt,

Då var helg nummer 2 avklarad. Inte lika lugn som förra helgen dock. I fredags skulle Ida iväg på middag hos en kompis och jag begav mig hem till Bea för lite vin. Vi gick sedan vidare till ett ställe som heter Mono, drack lite öl och hängde med gött folk. Sedan drog vi till Lawo och dansade. Var väl inte aspigg på lördagen men jag och Ida begav oss i alla fall till Bea och tjejerna där igen, denna gång utan dricka för min del, hehe. Vi gick till ett aaaasfett ställe som hette Gudruns, var som att man hängde i ett vardagsrum typ, samtidigt som man kunde hänga utomhos med största discokulan i luften och rökmaskiner åt alla håll. Kul kväll och sjukt skönt att ej vakna upp bakis. Jag drog tom och tränade på eftermiddagen, sen käkade vi dock kebab i pitabröd hehe. Ikväll har vi bara myst och kollat på en jävligt dålig film. 
 
Ser väl inte asmycket fram emot kommande vecka, ska ju inte göra så mycket så jag fortsätter väl med träningen istället. Ida ska åka hem till Skövde nästa helg så jag får se vad jag hittar på, kanske åker jag hem med, skulle behöva hämta lite mer träningskläder osv. Och gosa med mammsen och pappsen såklart. Men får se!! Ganska skönt dock att det bara tar 3h hem och att bussbiljetten endast kostar 120kr. 
 
 
Här kommer lite bilder från veckan:
 
Ida köttar på gymmet
Skype med min lilla älskling
Vinar med Bea
Kan tyvärr inte meddela vilka detta är, för det vet jag inte.
Ida, Josse och Bea på Gudruns!!
 
Haaaaade!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-10-13 14:42:12

smygfotarnnnn, haha!

Postat av: mor

Publicerad 2014-10-13 23:07:26

Hej Hanna, åååå måste du komma hem denna helg?!?! Pappa och jag ska till Varberg och bo i husvagn med Peter, Karina, Nike och Madde + alla barnen på Appelviken..Vi ska ju springa lopp på lördag..puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela