2015

Publicerad 2015-01-01 22:34:00 i Allmänt,

Herreguueeee, redan ett nytt år. Fan vad sjukt. 
 
Klockan tickar mot halv elva och jag ligger i min lilla säng i mitt rum. Hade en bra nyår, vi åt middag hos Bea med 10 andra tjejer, mycket vin och mycket skratt. Nyårspussen blev ingen annan än min lilla Ida, bästa nyårspussen en kunnat tänka sig. Vi drog senare vidare på en nyårsfest på Majorstuen, var väl sådär men vi dansade och hade kul i alla fall! Jag läste precis igenom min årsresumè från förra året, där skrev jag att 2013 var det bästa året jag varit med om men att jag var ganska säker på att 2014 skulle bli ännu bättre. Och det ni, det hade jag fullkomligt rätt i. Aaaaaahhhh vilket år!!!!!! Så som jag har rest, äventyr jag har varit på, människor jag har träffat, ställen jag varit på, som jag har skrattat detta år. Är så sjukt jävla asnöjd över att jag åkte till USA, fick vara med om så jäkla mycket, saker som aldrig hade hänt om jag inte åkt. Har inte varit många sura miner under 2014. Det sjukaste är att jag tror att 2015 kommer bli lika bra det, kanske inte bättre än 2014 men i alla fall ligga på samma nivå. Hoppas jag. 
 
Jag strunat i nyårslöften i år, tycker jag är ganska nöjd med hur jag har det. Klart det är en del jag vill ändra på men det sker väl när tiden är inne. Förhoppningsvis blir det en massa resande i år med och att jag snart har kommit fram till vad jag vill plugga till. Det är väl det enda jag har ångest över inför detta år, att jag inte vet vad jag vill studera, eller jag vet väl egentligen vad jag vill plugga till men sen ska orken finnas där med och jag har verkligen ingen lust att behöva plugga i  4-6 år, som är det som krävs för det jag skulle vilja bli. Samtidigt tänker jag inte haka upp mig på det, det kommer när det kommer, är jag inte redo finns det ett nytt år. 
 
Med de orden sagt hörrni så har jag även bestämt mig att sluta blogga, är inte riktigt samma grej nu när jag inte bor i USA längre. Har varken ork eller tid. Bloggen tänker jag dock aldrig ta bort, är ju som en dagbok man kan blicka tillbaka till om 10 år, med både texter och bilder. Tuuuusentack för att ni har (dvs min familj) läst och kommenterat och hängt på i nästan 1,5 år. Hade inte blivit något utan eeeeer!!
 
Mot nya utmaningar!!!
 
Haaaaade

Kommentarer

Postat av: Farfar och Ninni

Publicerad 2015-01-02 16:01:25

Ett riktigt Gott Nytt År Hanna.Vi tackar dig för allt du har förmedlat på din blogg.Det har varit jätteroligt och intressant för oss.
Ha det så bra i Oslo så får vi se vad som väntar dig sedan.
Hälsningar
Farfar och Ninni

Postat av: Miccisen

Publicerad 2015-01-02 23:36:07

Men åh hanna! Kommer sakna din blogg! Har vart bästa bloggen 2014 och 2013!
Ajja, har ju dina brev så I'll be fine!
Saknar dig Finis! ❤️

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-01-06 10:23:09

Pappa har sparat i evigheters evigheter. Blir perfekt som julklapp till nåt av mina barnbarn. :-).

Puss puss!

Postat av: sofia

Publicerad 2015-01-07 22:10:25

neeeeeeeej. nu måste jag ju kontakta dig om jag vill veta vad som händer i ditt liv :OOO

kommer sakna din blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela